افزايش 86 درصدي رسيدگي به تخلفات تعزيرات حکومتي شهرستان بروجن

کد خبر: 73282 تاریخ انتشار: 1398/10/26
نمایش: 548
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن گفت: تشکيل پرونده و رسيدگي به تخلفات تعزيرات حکومتي نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزايش 86 درصدي رو به رو بوده است.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، جلسه کميسيون هماهنگي امور تعزيرات حکومتي شهرستان بروجن با حضور فرماندار، مدير کل تعزيرات حکومتي استان و ساير اعضا برگزار شد.
فرماندار شهرستان بروجن گفت: در 9 ماهه سال جاري 786فقره پرونده در شعبه بدوي رسيدگي به تخلفات تعزيرات حکومتي بروجن تشکيل شده است.
مسعود ملکي با بيان اينکه پرونده هاي تشکيل شده در سه بخش کالا و خدمات، بهداشتي و قاچاق کالا و ارز مي باشد، گفت: 711 پرونده  با اعمال بيش از 85 ميليارد ريال جريمه نقدي رسيدگي و مختومه شده است.
ملکي گرانفروشي، عدم درج قيمت، عدم ارائه فاکتور خريد، عدم رعايت موازين بهداشتي، حمل و عرضه کالاهاي قاچاق و ... را عمده فراواني تخلفات عنوان کرد و افزود: تشکيل پرونده و رسيدگي به تخلفات تعزيرات حکومتي نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزايش 86 درصدي رو به رو بوده است.
مدير کل تعزيرات حکومتي استان از اجراي پويش "بدون قيمت نخريم" خبر داد و افزود: اين پويش با هدف شناسايي واحدهاي متخلف در استان اجرا مي‌شود.
محمد رضا عمرون اضافه کرد: درج قيمت بر روي کالا و خدمات از حقوق مسلم مصرف کننده بوده و براساس اصل حقوقي کليه واحدهاي صنفي ملزم به رعايت هستند.
لازم به ذکر است سامانه هاي  تلفني 135 تعزيرات حکومتي و 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت به منظور دريافت شکايات گرانفروشي، تقلب و ارائه نکردن فاکتور خريد در نظر گرفته شده است.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08