پرداخت تسهيلات اشتغال روستايي تا سقف 40 ميليارد ريال

کد خبر: 73294 تاریخ انتشار: 1398/10/28
نمایش: 520
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن گفت: تسهيلات اشتغال روستايي تا سقف 40 ميليارد ريال و با هدف حمايت از توسعه و ايجاد اشتغال پايدار در مناطق روستايي و عشايري پرداخت مي‌شود.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان بروجن، مدير عامل صندوق کارآفرين اميد استان با فرماندار ديدار و گفت و گو کرد.

فرماندار شهرستان بروجن گفت: يکي از مهم ترين اولويت هاي دولت توسعه اشتغال پايدار در روستاها بوده که با استفاده از منابع صندوق توسعه ملي در حال اجرا است.

مسعود ملکي با بيان اينکه تسهيلات اشتغال روستايي در سه بخش کشاورزي، خدمات و صنعت قابل پرداخت مي باشد افزود: سقف تسهيلات تا 40 ميليارد ريال در نظر گرفته شده است.

ملکي گفت: سود مشارکت تسهيلات پرداخت شده 6 درصد با بازپرداخت 60 ماهه بوده که در صورت احداث کارگاه و يا واحد توليدي تا 84 ماه قابل افزايش است.

مدير عامل صندوق کار آفرين اميد استان، بانک هاي کشاورزي، توسعه تعاون، پست بانک و صندوق کارآفرينان اميد رابانک هاي ارائه دهنده تسهيلات به بخش اشتغالزايي روستايي و عشايري در کشور عنوان و اضافه کرد: متقاضيان با مطالعه دقيق قوانين و مقررات در سامانه کارا به آدرس kara.mcls.gov.ir /Http:// نسبت به ثبت درخواست اقدام نمايند.

مرتضي ليريايي افزود: با پرداخت تسهيلات اشتغال روستايي و ايجاد فرصت هاي شغلي، رونق مناطق روستايي در شهرستان بروجن فراهم مي شود.
 
 
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08