ايجاد رشته هاي جديد در مقاطع تحصيلات تکميلي زمينه ساز رشد و توسعه دانشگاه آزاد بروجن

کد خبر: 73301 تاریخ انتشار: 1398/10/29
نمایش: 569
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن گفت: با ايجاد رشته هاي جديد و کاربردي در مقاطع تحصيلات تکميلي و جذب حداکثري دانشجو زمينه رشد و توسعه بيشتر دانشگاه آزاد بروجن فراهم شود.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان بروجن، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامي چهار محال و بختياري با فرماندار ديدار و گفت و گو کرد.
مسعود ملکي در ديدار با سرپرست دانشگاه آزاد استان گفت: 40 درصد صنايع استان چهار محال و بختياري در شهرستان بروجن است و اين شهرستان در حوزه هاي صنعت و کشاورزي از ظرفيت هاي بالايي برخوردار مي‌باشد.
وي افزود: انتظار مي‌رود با ايجاد رشته هاي جديد و کاربردي در مقاطع تحصيلات تکميلي و جذب حداکثري دانشجو زمينه رشد و توسعه بيشتر اين واحد دانشگاهي در شهرستان بروجن فراهم شود.
فرماندار شهرستان بروجن اظهار داشت: دانشگاه آزاد واحد بروجن با توجه به وجود آزمايشگاه ها و ساختمان هاي استاندارد و پژوهشکده مي تواند با بالا بردن سطح کيفيت، درآمد زايي بيشتري را داشته باشد.
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامي استان هم در اين ديدار گفت: با تغيير رويکردها و سياست ها در مجموعه کلان دانشگاه آزاد اسلامي در چند سال اخير، مسائل فرهنگي، آموزشي و پژوهشي رشد قابل ملاحظه اي در واحدهاي دانشگاهي سراسر کشور داشته است.
دکتر ابراهيم رحيمي افزود: در مسائل فرهنگي "عفاف و حجاب" در مسائل آموزشي ايجاد رشته هاي مهارت محور و در امور پژوهشي مسأله محور بودن مورد تأکيد قرار گرفته است.
دکتر رحيمي همچنين پيشنهاد راه انداري مدارس سما در دانشگاه آزاد اسلامي واحد بروجن را مطرح کرد و بيان داشت: با همکاري فرمانداري شهرستان بروجن و مساعدت ويژه آموزش و پرورش استان شاهد راه اندازي اين مجموعه فرهنگي، آموزشي در دانشگاه آزاد اسلامي واحد بروجن باشيم.
 
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08