آگهي مناقصه احداث باند دوم محور بلداجي به گلوگرد منتشر شد

کد خبر: 73308 تاریخ انتشار: 1398/11/01
نمایش: 1065
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن از تخصيص اعتبار 350 ميليارد ريالي براي احداث باند دوم محور بلداجي به گلوگرد خبر داد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان بروجن، جلسه شوراي اداري بخش بلداجي به رياست فرماندار و با حضور جمعي از مسئولان استاني و شهرستاني در محل بخشداري بلداجي برگزار شد.
فرماندار شهرستان بروجن خواستار تلاش بيشتر مسئولان در جهت خدمت بهتر به مردم شد و گفت: مسئولان شهرستان با جديت و دلسوزي بيشتر در جهت خدمت رساني به مردم کوشا باشند.
مسعود ملکي افزود: وحدت ميان مديران باعث ايجاد همگرايي مي شود در غير اين صورت فرآيند توسعه محقق نمي شود.
 وي با اشاره به در پيش بودن انتخابات هم گفت: انتخابات بهترين روش براي رقم خوردن سرنوشت کشور به دست مردم است و وظيفه داريم انتخاباتي سالم و بي طرفانه را برگزار و زمينه حضور حداکثري  مردم را در انتخابات فراهم کنيم.
فرماندار شهرستان بروجن گفت: محور سه راهي گندمان تا روستاي گلوگرد در محدوده بخش بلداجي يکي از جاده هاي پرتردد بوده که چهارخطه کردن اين مسير به دليل بروز تصادفات متعدد جاده اي به مطالبه مردم و مسئولان تبديل شده است.
مسعود ملکي با اشاره به انتشار آگهي مناقصه احداث چهار خطه اين محور به طول 10/8کيلومتر توسط اداره کل راه و شهرسازي چهار محال و بختياري افزود: پيشنهادهاي دريافتي، بيست و سوم بهمن ماه باز گشايي و پس از تعيين پيمانکار عمليات احداث آغاز خواهد شد.
ملکي برآورد اوليه اين طرح را 350 ميليارد ريال عنوان و اضافه کرد: تکميل و بهره برداري از چهار خطه بلداجي به گلوگرد 24 ماه زمان خواهد برد.
وي گفت: هم اکنون 110کيلومتر از راه هاي اصلي شهرستان بروجن به صورت چهارخطه اجرا شده و 80کيلومتر باقيمانده نيازمند تخصيص اعتبارات ملي است.
لازم به ذکر است حق آبه سد بزيال، اصلاح ترافيکي و ايمني سه راهي بلداجي، احداث مجتمع دامپروري بلداجي، تکميل شبکه و تصفيه خانه فاضلاب شهر بلداجي و معضل سايت دفن زباله از مهم ترين موضوعات مطرح شده در اين جلسه بود.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08