جشن هاي دهه فجر بسترساز وحدت در جامعه

کد خبر: 73364 تاریخ انتشار: 1398/11/12
نمایش: 972
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن گفت: جشن هاي دهه فجر انقلاب اسلامي نمايش وحدت ملي در تبعيت از ولي فقيه است.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، همزمان با نخستين روز از دهه مبارک فجر جشن انقلاب و مراسم بزرگداشت شهيد بهنام محمدي با حضور فرماندار، جمعي از مسئولان و دانش آموزان دبيرستان شهاب در محل سالن سپاه بروجن برگزار شد.
فرماندار شهرستان بروجن با تبريک چهل و يکمين سالگرد پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي و آغاز جشن هاي دهه فجر گفت: انقلاب اسلامي با اتکاي به قدرت لايزال الهي، با حفظ وحدت و همدلي ملت و وجود رهبري شجاع  و آگاه در مقابل رژيم طاغوت شکل گرفت و به پيروزي رسيد.
مسعود ملکي جشن هاي دهه فجر انقلاب اسلامي را نمايش وحدت ملي در تبعيت از ولي فقيه عنوان کرد و افزود: تقويت اين وحدت وظيفه همه ما است.
ملکي اظهار داشت: دهه مبارك فجر يادآور دستاوردهاي ارزشمندي است كه جوانان و نوجوانان بايد قدردان آن باشند و از آنها به نحو شايسته‌اي صيانت كنند.
وي از دانش آموزان به عنوان ذخيره‌هاي اصلي نظام و انقلاب ياد كرد و گفت: دانش آموزان بايد در مورد پيروزي انقلاب اسلامي و اهداف آن به مطالعه و تحقيق بپردازند.
فرماندار بروجن با بيان اينکه سپهبد شهيد حاج قاسم سليماني جان خود را براي امنيت و اقتدار ايران اسلامي و جبهه مقاومت فدا کرد تصريح کرد: انقلاب اسلامي مرهون خون هزاران نفر از جوانان اين مرز و بوم است و همگان بايد از آرمان‌هاي والاي شهيدان محافظت كنيم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08