آغاز طرح ملي بازي و يادگيري در بروجن + تصاوير

کد خبر: 73388 تاریخ انتشار: 1398/11/15
نمایش: 2595
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن گفت: مهمترين راه براي ورود به برنامه هاي درسي دانش آموزان بازي و يادگيري تلفيقي است که با اجراي اين طرح شادابي و نشاط در مدارس ابتدايي افزايش پيدا مي کند.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، با حضور فرماندار، جمعي از مسئولان استان و شهرستان اتاق بازي و يادگيري مدرسه ابتدايي شاهد بروجن افتتاح شد.

فرماندار شهرستان بروجن در آيين افتتاح اين طرح در دبستان دخترانه شاهد بروجن  گفت: اتاق بازي و يادگيري از طرح هاي ملي دوره ابتدايي بوده که در راستاي شاداب سازي محيط يادگيري، تعميق يادگيري و تقويت مهارت هاي ارتباطي دانش آموزان مؤثر است.

مسعود ملکي افزود: مهمترين راه براي ورود به برنامه هاي درسي دانش آموزان بازي و يادگيري تلفيقي است که با اجراي اين طرح شادابي و نشاط در مدارس ابتدايي افزايش پيدا مي کند.

معاون آموزش ابتدايي اداره کل آموزش و پرورش استان با بيان اينکه يک هزار و سي و سه مدرسه ابتدايي به استعداد 4 هزار و 850 کلاس درس در سطح استان چهار محال و بختياري وجود دارد، افزود: در گام اول 100 مدرسه به اتاق بازي و يادگيري مجهز شده است.

محمد محمدي افزود: طبق برنامه پيش بيني شده در سال 5 درصد از کلاس هاي دوره ابتدايي استان به اتاق بازي و يادگيري مجهز خواهند شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08