شوراي اداري شهرستان بروجن

کد خبر: 73393 تاریخ انتشار: 1398/11/16
نمایش: 676
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن با تقدير از زحمات چندين ساله دستگاه هاي اجرايي در تکميل و بهره برداري از بيمارستان 239 تختخوابي گفت: اين بيمارستان متعلق به نظام و مردم بوده و هيچ کس حق مصادره ندارد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، نهمين جلسه شوراي اداري شهرستان به رياست فرماندار و با حضور اعضا در محل فرمانداري برگزار شد.

فرماندار شهرستان بروجن با گراميداشت چهل و يکمين سالگرد دهه فجر پيروزي انقلاب اسلامي ايران و ياد و خاطره سپهبد شهيد حاج قاسم سليماني گفت: تمامي شرايط براي برگزاري انتخابات يازدهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در اين شهرستان فراهم است.
مسعود ملکي افزود: تا کنون افزون بر 2 هزار نفر از نيروهاي مردمي شامل عوامل اجرايي، نظارتي، بازرسي، امنيتي و پشتيباني در اين شهرستان براي برگزاري انتخابات مجلس يازدهم مشخص شده اند.
ملکي افزود: تمامي مرخصي ها و مأموريت هاي مسئولان دستگاه هاي اجرايي بروجن به خارج از شهرستان تا پايان برگزاري انتخابات يازدهمين دوره مجلس شوراي اسلامي ممنوع است.
رئيس شوراي اداري شهرستان بروجن تصريح کرد: در اين مدت تمامي دستگاه هاي اجرايي شهرستان در حالت آماده باش کامل قرار  دارد.
وي يادآور شد: فعاليت مسئولان دستگاه هاي اجرايي و استفاده از امکانات و تجهيزات دولتي له يا عليه داوطلبان انتخاباتي ممنوع است و با متخلفان در اين بخش برخورد قانوني مي شود.
ملکي اظهار داشت: قانونمداري و رعايت اصل بي طرفي مورد توجه تمامي مسئولان در اين شهرستان باشد.
فرماندار شهرستان بروجن در بخش ديگري از سخنان خود با تقدير از زحمات چندين ساله دستگاه هاي اجرايي در تکميل و بهره برداري از بيمارستان 239 تختخوابي گفت: اين بيمارستان متعلق به نظام و مردم بوده و هيچ کس حق مصادره ندارد.
مسعود ملکي هزينه تمام شده احداث و تجهيز اين بيمارستان فوق تخصصي را افزون بر 2 هزار و 300 ميليارد ريال عنوان و افزود: استقرار شهرستان بروجن در مسير 3 استان بزرگ اصفهان، فارس و خوزستان اين بيمارستان را به يکي از مراکز مهم درماني کشور تبديل خواهد نمود.
ملکي با بيان اينکه عمليات انتقال بيماران و جا به جايي تجهيزات پزشکي به بيمارستان جديد بروجن تا روز جمعه به پايان مي‌رسد گفت: از نظر فني و تخصصي اين بيمارستان آماده ارائه خدمات به مردم بوده و 18 بهمن ماه بهره برداري مي شود.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08