همزمان با هفتمين روز از دهه فجر

کد خبر: 73411 تاریخ انتشار: 1398/11/18
نمایش: 856
اخبار
به مناسبت چهل و يکمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي و به پاسداشت ياد و خاطره سپهبد شهيد حاج قاسم سليماني ميز خدمت جهادي در مصلي نماز جمعه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، در هفتمين روز از دهه مبارک فجر، ديدار چهره به چهره مردم و مسئولان بروجن به مناسبت چهل و يکمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي و به پاسداشت ياد و خاطره سپهبد شهيد حاج قاسم سليماني در قالب طرح ميز خدمت در مصلي نماز جمعه برگزار شد.

فرماندار شهرستان بروجن در جمع نمازگزاران با تبريک ايام الله دهه فجر با بيان اينکه ما خادم مردم هستيم گفت: اساس کار ما بايد اين باشد که به فکر مردم باشيم و براي خدمت به مردم تلاش کنيم و به آنان احترام بگذاريم.
مسعود ملکي افزود: اتحاد و انسجام خوبي در شهرستان حاکم است و وظيفه ما حفظ و ارتقاي اين اتحاد است.
ملکي با بيان اينکه سربلندي ما در دنيا به خاطر انقلاب، نظام، رهبري و حضور با بصيرت مردم در همه عرصه ها است عنوان کرد: همه فعاليت هاي انجام شده متعلق به نظام است و به يک دولت اختصاص ندارد.
وي با تقدير از زحمات چندين ساله دستگاه هاي اجرايي در تکميل و بهره برداري از بيمارستان 239 تختخوابي گفت: اين بيمارستان متعلق به نظام و مردم بوده و هيچ کس حق مصادره ندارد.
فرماندار بروجن با بيان اينکه بالغ بر 700 ميليارد ريال براي بيمارستان جديد تجهيزات نصب شده است گفت: امروز با کمترين مشکل و نقص اين پروژه به بهره برداري رسيد و از نظر فني و تخصصي آماده ارائه خدمات به مردم بوده و با استقرار در بيمارستان جديد بهتر مي‌توان نواقص باقي مانده را برطرف کرد.
مسعود ملکي همچنين تأکيد کرد: مردم هميشه در صحنه شهرستان بروجن که دل در گرو انقلاب دارند قطعا در 22 بهمن امسال نيز با حضور حماسي خود، بار ديگر وفاداري خود را به نظام، انقلاب و آرمان هاي شهدا به نمايش مي گذارند.
ملکي  با اشاره به در پيش بودن انتخابات هم گفت: وظيفه داريم انتخاباتي سالم و بي طرفانه را برگزار و زمينه حضور حداکثري  مردم را در انتخابات فراهم کنيم.
وي اظهار داشت: اجراي قانون و رعايت اصل بي طرفي فصل الخطاب مجريان برگزاري انتخابات است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08