مردم بروجن در راهپيمايي 22 بهمن حماسه آفريدند

کد خبر: 73441 تاریخ انتشار: 1398/11/22
نمایش: 652
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن در پيامي از حضور پر شکوه و حماسي مردم ولايتمدار شهرستان بروجن در راهپيمايي 22 بهمن تشکر و قدر داني کرد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان بروجن، مسعود ملکي فرماندار اين شهرستان در پيامي از حضور پرشکوه و حماسي مردم ولايتمدار شهرستان بروجن در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن تشکر و قدرداني کرد.

در متن اين پيام آمده است:

بسمه تعالي

مردم انقلابي شهرستان بروجن با حضور پرشور و گسترده‌ در راهپيمايي ۲۲ بهمن امسال، به آمريکاي جنايتکار و هم‌پيمانان شرق و غربش ثابت کردند که نمي‌توانند با ترور افراد بزرگي مانند شهيد سردار سپهبد قاسم سليماني، مردم را از انقلاب اسلامي ايران سرد کنند.

مردم شهرستان بروجن در کنار مردم چهارمحال و بختياري و ايران به ميدان آمدند تا بار ديگر به استکبار جهاني ثابت کنند همچنان پاي‌بند ارزش‌هاي والاي جمهوري اسلامي هستند و با سردادن شعارهاي ضداستکباري در دفاع از آرمانهاي انقلاب اسلامي، امام راحل و شهدا و همچنين تجديد بيعت دوباره با مقام معظم رهبري بر آمادگي خود براي حضور پرشور در انتخابات دوم اسفند سال‌جاري تاکيد کردند.

حضور مردم، مسئولان و گروه‌هاي مختلف شهرستان بروجن در راهپيمايي ۲۲ بهمن امسال نشان از وحدت، اتحاد، همبستگي و همدلي مردم اين شهرستان در کنار مردم چهارمحال و بختياري و ايران دارد.

اينجانب به عنوان خدمتگزار مردم بر خود وظيفه مي دانم از حضور آگاهانه و حماسي يکايک مردم ولايتمدار و شهيد پرور شهرستان بروجن  در راهپيمايي ۲۲ بهمن که همواره در صحنه حاضر بوده و نشان داديد به آرمان هاي امام راحل وفادار بوده و در خط رهبري عظيم الشان حضرت آيت ا... العظمي امام خامنه اي (مد ظله العالي) مستحکم تر از هميشه گام برمي داريد تشکر و قدرداني کنم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08