پيام تشکر فرماندار بروجن در پي حضور پر شور مردم در انتخابات

کد خبر: 83515 تاریخ انتشار: 1398/12/03
نمایش: 799
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن با صدور پيامي از حضور حماسي و مشارکت گسترده مردم شريف شهرستان بروجن در انتخابات يازدهمين دوره مجلس شوراي اسلامي تشکر و قدرداني کرد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان بروجن، مسعود ملکي در اين پيام آورده است:

بسم الله الرحمن الرحيم

درود خدا به روح پرفتوح امام راحل، شهيدان انقلاب اسلامي، جنگ تحميلي و شهداي مدافع حرم و شما مردم مومن، ولايتمدار و هميشه در صحنه شهرستان بروجن که بار ديگر با هوشياري و يکدلي همگام و هم صدا با ملت بزرگ ايران براي تجديد بيعت با آرمانهاي مقدس بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران حضرت امام خميني (ره) و در لبيک به فرمان ولي امر مسلمين جهان حضرت آيت الله خامنه اي (مدظله العالي) و با حضور پرشور و شعور خود پاي صندوق هاي رأي حماسه اي ديگر را رقم زديد.

حضور با شكوه ملت ايران در انتخابات يازدهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در روز 2 اسفند، پاسخي كوبنده به دشمنان اسلام و حضوري مقتدرانه در حمايت از آرمان هاي انقلاب اسلامي بود. مردم عزيز در روز دوم اسفند حضوري مؤمنانه و آگاهانه داشته و ضمن اداي تكليف ديني و ملي، جلوه هاي بي نظيري از اقتدار، عزت، عشق و وفاداري خود به آرمان ها و ارزش هاي الهي را در مقابل ديدگان جهانيان جلوه گر ساختند.

اينجانب ضمن تبريک به مردم شريف شهرستان بروجن و منتخب اين دوره از انتخابات حجت الاسلام امير قلي جعفري بروجني، از کليه عوامل اجرايي، قضايي، نظارتي، نظامي، انتظامي، امنيتي و همه ي دست اندر کاران انتخابات به ويژه اصحاب رسانه که در برگزاري اين حماسه پرشور نقش آفرين بودند صميمانه سپاسگزاري کرده و سربلندي و سرافرازي ايران اسلامي را از خداوند متعال خواهانم.
مسعود ملکي
فرماندار شهرستان بروجن
 
 
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08