برگزاري جلسه کميته تنظيم بازار شهرستان بروجن

کد خبر: 83543 تاریخ انتشار: 1398/12/08
نمایش: 747
اخبار
فرماندار بروجن از افزايش نظارت و بازرسي ها بر بازار اين شهرستان خبر داد و گفت: با افزايش نظارت ها و بازرسي بر بازار اين شهرستان کمبودهاي احتمالي در حوزه نيازهاي اساسي مردم شناسايي و براي جبران آن تلاش مي شود.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، جلسه کميته تنظيم بازار شهرستان به رياست فرماندار و با حضور ساير اعضا برگزار شد.
فرماندار شهرستان بروجن از افزايش نظارت و بازرسي ها بر بازار اين شهرستان خبر داد و گفت: با افزايش نظارت و بازرسي بر بازار اين شهرستان کمبودهاي احتمالي در حوزه نيازهاي اساسي مردم شناسايي و براي جبران آن تلاش مي‌شود.
مسعود ملکي مهم ترين وظيفه کميته تنظيم بازار شهرستان را نظارت و بازرسي مستمر از واحدهاي صنفي عنوان کرد و افزود: اتاق اصناف با همکاري دستگاه هاي ذيربط نظارت مستمر بر واحدهاي صنفي را اعمال نموده و با توجه به نزديک بودن ايام نوروز اين بازرسي ها تشديد شود.
ملکي با بيان اينکه کالاهاي اساسي و ميوه شب عيد در شهرستان تأمين شده است اظهار داشت: براي ممانعت از افزايش غيرقانوني قيمت ها نظارت دقيق بر بازار و رصد قيمت ها به صورت مستمر وجود داشته باشد و با متخلفان مطابق قانون برخورد جدي شود.
وي بر لزوم بازديد ميداني از بازار تأکيد و تصريح کرد: مردم بايد به طور محسوس متوجه نظارت بر بازار از سوي اعضاي کميته تنظيم بازار شهرستان باشند.
فرماندار بروجن همچنين در راستاي تأمين آسايش و رفاه حال مردم در ايام نوروز بر فعال بودن واحد هاي صنفي مهم و اساسي (نانوايي ها، اغذيه فروشي ها و ...) تأکيد کرد و خواستار برقراري کشيک هاي نوروزي شد.
 
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08