مشارکت مردمي، محور اصلي مقابله با ويروس کرونا

کد خبر: 83567 تاریخ انتشار: 1398/12/20
نمایش: 799
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن گفت: براي مقابله با ويروس کرونا و عبور از بحران پيش آمده نيازمند همکاري و مساعدت همه دستگاه ها و آحاد جامعه هستيم.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان بروجن، مسعود ملکي در نشست با رؤساي اتحاديه هاي صنفي از اقدام داوطلبانه اصناف در تعطيلي مغازه هاي خود به منظور جلوگيري از شيوع و گسترش ويروس کرونا و همراهي با مسئولان بهداشت و درمان تشکر و قدرداني کرد.
وي همچنين اظهار داشت: فروشگاه هاي بزرگ حق پذيرش خريدار در داخل فروشگاه را نداشته و بايد خدمات در بيرون از محل ارائه شود.
فرماندار شهرستان بروجن با بيان اينکه ستاد خدمات سفرهاي نوروزي در شهرستان بروجن برگزار نشده و اين شهرستان هيچ برنامه اي براي اسقبال و اسکان مسافران نوروزي  ندارد افزود: کليه هتل ها، مسافرخانه ها، مراکز اقامتي و بوم گردي از پذيرش مسافر منع شده و بالتبع زمينه اي براي اسکان مسافر وجود ندارد.
مسعود ملکي با تأکيد بر ضرورت توجيه مردم درباره کاهش تجمعات افزود: مردم بايد در نظر داشته باشند که کاهش تجمعات و ماندن در خانه، نقش مهمي در مديريت و کنترل بيماري کرونا دارد و اعمال محدوديت هاي اتخاذ شده در سطح شهرستان به منظور جلوگيري از ايجاد تجمعات مردمي مي‌باشد.
ملکي با اشاره به اينکه شهرستان بروجن 6 مبدأ ورودي مهم و بزرگراهي داشته و به لحاظ استقرار در کريدور شمال به جنوب کشور روزانه پذيراي بيش از 40 هزار دستگاه خودروي سبک و سنگين است اظهار داشت: در حد توان، کنترل مبادي ورودي و پايش سلامت رانندگان و سر نشينان خودروهاي با پلاک خارج از استان در حال انجام است.
وي با بيان اينکه  خطر جدي است  تأکيد کرد: براي مقابله با ويروس کرونا و عبور از بحران پيش آمده  نيازمند همکاري و مساعدت همه دستگاه ها و آحاد جامعه هستيم.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08