کميته تنظيم بازار شهرستان بروجن

کد خبر: 93573 تاریخ انتشار: 1398/12/22
نمایش: 690
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن گفت: نظارت بر توليد و توزيع محصولات بهداشتي و ضدعفوني در حال انجام بوده و اين اطمينان داده مي شود کمبودي در تأمين کالاهاي اساسي و مورد نياز مردم وجود ندارد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان بروجن، جلسه کميته تنظيم بازار شهرستان به رياست فرماندار در سالن اجتماعات فرمانداري برگزار شد.
فرماندار شهرستان بروجن گفت: با استناد به بند 10 صورتجلسه ستاد استاني مديريت بيماري کرونا و پيشنهاد مکتوب رؤساي واحدهاي صنفي، بازار شهرستان بروجن تا اطلاع ثانوي تعطيل است.
مسعود ملکي افزود: اصناف ضروري از قبيل فروشندگان مواد غذايي، لوازم بهداشتي، خبازان، ميوه فروشان، تعميرکاران اتومبيل، آپاراتي و تعويض روغن ( براساس شيفت بندي) به فعاليت خود ادامه خواهند داد.
ملکي تأکيد کرد: به منظور حفظ سلامت مردم و جلوگيري از تهديد بهداشت عمومي با واحدهاي صنفي متخلف با قاطعيت برخورد خواهد شد.
وي بيان کرد: فعاليت دست فروشان و خودروهاي دوره گرد ممنوع شده است و فروشندگان مواد غذايي از چيش اقلام در پياده رو ها منع شده اند.
فرماندار بروجن با بيان اينکه نظارت بر توليد و توزيع محصولات بهداشتي و ضدعفوني در حال انجام است گفت: اين اطمينان داده مي شود کمبودي در تأمين کالاهاي اساسي و مورد نياز مردم وجود ندارد.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08