قدرداني فرماندار از تلاش و مجاهدت کادر پزشکي، بهداشتي و درماني در مقابله با کرونا

کد خبر: 93578 تاریخ انتشار: 1398/12/25
نمایش: 846
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن در پيامي از تلاش و مجاهدت فداکارانه و بي وقفه کادر پزشکي و پرستاري بيمارستان و شبکه بهداشت و درمان شهرستان بروجن تقدير و تشکر کرد.
فرماندار شهرستان بروجن در پيامي از تلاش و مجاهدت فداکارانه و بي وقفه کادر پزشکي و پرستاري بيمارستان و شبکه بهداشت و درمان شهرستان بروجن تقدير و تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري متن پيام به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحيم

در شرايطي که کشورمان با مشکل شيوع کرونا مواجه شده و برخي از هم وطنانمان در اقصي نقاط ايران اسلامي با اين بيماري دست و پنجه نرم مي کنند خادمان مردم در دستگاه هاي اجرايي متعهد و جان بر کف در خط مقدم مقابله با اين بيماري با تمام توان در حال خدمت رساني به بيماران هستند که جاي تشکر و قدرداني دارد.
مردم سلحشور ايران اسلامي از هر لباس و حرفه اي همواره منشأ خير و برکت براي هم وطنان و موجب سربلندي کشور بوده و هستند و اين بار در مواجهه با بيماري جهاني و همه گير کرونا حضور بي نظير پزشکان و پرستاران، کادر درماني بيمارستان ها و مجموعه هاي پزشکي جلوه اي ديگر از همدلي، اتحاد و وحدت را رقم زد.
بي شک مردم عزيز در کنار اين ايثارگران بايد پيشگيري داشته باشند و با همدلي، مراقبت و تبعيت از توصيه هاي بهداشتي براي پيشگيري از شيوع بيشتر ويروس کرونا از مسافرت و ترددهاي غير ضرور اجتناب نمايند.
اينجاب از تلاش و مجاهدت فداکارانه و بي وقفه کليه دست اندر کاران، پزشکان، پرستاران و کادر درماني بيمارستان حضرت ولي عصر (عج) بروجن و همه تلاشگران عرصه سلامت شهرستان تشکر و قدر داني نموده، اميدوارم در پرتو عنايات خداوند متعال و در سايه همدلي و وحدت همگاني اين برهه سخت نيز با موفقيت و سربلندي پشت سر گذاشته شود.
مسعود ملکي
فرماندار شهرستان بروجن
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08