تشديد اقدامات کنترلي و پايش سلامت در مبادي ورودي شهرستان بروجن

کد خبر: 93605 تاریخ انتشار: 1399/01/04
نمایش: 807
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن گفت: کنترل تردد و پايش سلامت در مبادي ورودي شهرستان با قوت ادامه خواهد يافت.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان بروجن، معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار، فرماندار شهرستان بروجن، مدير عامل جمعيت هلال احمر استان، سرپرست اداره کل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان و جمعي ديگر از مسئولان استاني و شهرستان از انجام اقدامات کنترلي و پايش سلامت رانندگان و سر نشينان در مبادي ورودي شهرستان بروجن بازديد کردند.
فرماندار شهرستان بروجن گفت: کنترل تردد خودروهاي با پلاک خارج از استان و پايش سلامت راننده و سر نشينان خودروهاي عبوري در محور هاي پر تردد شهرستان با حضور يگان هايي از نيروي انتظامي، سپاه، شبکه بهداشت و درمان و جمعيت هلال احمر در حال اجرا بوده و همچنان ادامه خواهد داشت.
معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار با بيان اينکه تمامي مهمانسراها، هتل ها، مراکز گردشگري و تفريحي  در استان چهار محال و بختياري تعطيل است اظهار داشت:  هيچ گونه خدماتي در استان ارائه نمي شود و خودروهاي غير ساکن در استان باز گردانده مي شود.
الله کرم نصيري با بيان اينکه کاهش 75 درصدي ورودي به استان نشانگر کنترل جدي مبادي ورودي استان است افزود: خروجي از استان نيز به طور قابل توجهي کاهش يافته است و اين امر نشان دهنده آن است مردم در خانه هاي خود مانده و از ترددهاي غيرضروري خودداري کرده اند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08