به مناسبت فرا رسيدن بهار طبيعت و نوروز 99

کد خبر: 93609 تاریخ انتشار: 1399/01/05
نمایش: 687
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن بر لزوم همکاري و تعامل، صداقت در کار و صميميت تأکيد کرد و گفت: کارمندان بايد جهت پيشبرد شهرستان با يکديگر هماهنگ باشند.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان بروجن؛ صبح امروز در اولين روز کاري سال 99 کارکنان فرمانداري با حضور در سالن جلسات فرمانداري با فرماندار ديدار و بهار طبيعت و فرا رسيدن سال نو را تبريک گفتند.
فرماندار شهرستان بروجن در اين ديدار با تبريک متقابل به همکاران پرتلاش فرمانداري، آنها را به خدمت بيش از پيش به مردم شهرستان توصيه و براي آنان آرزوي سلامتي، موفقيت و سربلندي در سال جديد کرد.
مسعود ملکي بر لزوم همکاري و تعامل، صداقت در کار و صميميت تأکيد کرد و از همکاران خواست تا با برنامه ريزي ، پايبند بودن به قانون، رعايت انضباط اداري، همکاري و تعامل با ادارات  شهرستان از هيچ تلاشي کوتاهي نکنند.
ملکي افزود: کارمندان بايد جهت پيشبرد شهرستان با يکديگر هماهنگ باشند.
وي با اشاره به برگزاري انتخابات يازدهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در سال 98، از زحمات و تلاش هاي همه دست اندرکاران برگزاري اين انتخابات قدرداني نمود و نقش همکاران فرمانداري و بخشداري ها را در برگزاري انتخابات مهم ارزيابي نمود و از زحمات و تلاش هاي آن ها  تشکر و قدرداني کرد.
 فرماندار شهرستان بروجن با اشاره به  اقدامات انجام شده در مورد اطلاع رساني و پيشگيري از شيوع ويروس کرونا اظهار داشت: براي مقابله با ويروس کرونا و عبور از بحران پيش آمده  نيازمند همکاري و مساعدت همه دستگاه ها و آحاد جامعه هستيم.
وي تأکيد کرد: تنها راه مقابله با ويروس کرونا ماندن در خانه و حضور نيافتن در تجمع‌ها و رعايت بهداشت فردي است که بايد مورد توجه قرار گيرد.

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08