نشست فرماندار با اصحاب رسانه و فعالان فضاي مجازي شهرستان بروجن

کد خبر: 93612 تاریخ انتشار: 1399/01/05
نمایش: 796
اخبار
نشست فرماندار با اصحاب رسانه و فعالان فضاي مجازي شهرستان بروجن در سالن اجتماعات فرمانداري برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، نشست فرماندار با اصحاب رسانه و فعالان فضاي مجازي شهرستان بروجن در سالن اجتماعات فرمانداري برگزار شد.
فرماندار شهرستان بروجن ضمن عرض تبريک سال نو  و تقدير و تشکر از اصحاب رسانه اظهار  داشت: جايگاه رسانه ها در برقراري ارتباط بين مردم و دستگاههاي اجرايي ، پي گيري مطالبات مردم ، هدايت افکار عمومي و تأثير در تصميم گيري ها بسيار مهم است و اگر با نقد منصفانه و به دور از تخريب باشد مي تواند در جهت رشد و توسعه شهرستان نقش بسيار موثري ايفا نمايد.
مسعود ملکي در مورد کنترل مبادي ورودي و خروجي شهرستان بروجن اظهار داشت: شهرستان بروجن 6 مبدأ ورودي مهم و بزرگراهي داشته و به لحاظ استقرار در کريدور شمال به جنوب کشور، به ناچار روزانه پذيراي بيش از 40 هزار دستگاه خودروي سبک و سنگين مي باشد.
ملکي با بيان اينکه نقص بزرگ شهر بروجن نبود کمر بندي است که کنترل تردد را با مشکل مواجه کرده است اظهار داشت: با اين وجود کنترل مبادي ورودي و پايش سلامت رانندگان و سر نشينان خودروهاي با پلاک خارج از استان با قوت در حال انجام است.
وي با اشاره به دستور العمل ابلاغي به استانداران سراسر کشور عنوان کرد: طبق اين دستور العمل بستن محورهاي مواصلاتي و مبادي ورودي شهرستان هاي هم مرز با استان هاي مجاور ممنوع است.
فرماندار بروجن اظهار داشت: تعطيلي بازار، تمام مکان هاي گردشگري، تالاب ها، اماکن فرهنگي و ورزشي، بوم گردي ، امامزاده ها و  ... اقدامات پيشگيرانه در شهرستان بروجن بوده که تا قبل از ابلاغ دستور العمل انجام شد و  اجراي اين مهم با همراهي و مشارکت مردم محقق شد.
مسعود ملکي در پايان گفت: اعمال محدوديت هاي اتخاذ شده در سطح شهرستان در راستاي پيشگيري و مقابله با ويروس کرونا و جلوگيري از ايجاد تجمعات مردمي مي باشد.
وي افزود: براي مقابله با ويروس کرونا و عبور از بحران پيش آمده  همچنان نيازمند همکاري و مساعدت همه دستگاه ها و آحاد جامعه هستيم.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08