جلسه ستاد شهرستاني مقابله با کرونا برگزار شد

کد خبر: 93614 تاریخ انتشار: 1399/01/06
نمایش: 996
اخبار
دومين جلسه ستاد شهرستاني مقابله با کرونا در سال 99 به رياست فرماندار برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان بروجن، دومين جلسه ستاد شهرستاني مقابله با کرونا در سال 99 به رياست فرماندار و با حضور اعضا در سالن اجتماعات فرمانداري برگزار شد.

فرماندار شهرستان بروجن ششم فروردين ماه در دومين جلسه ستاد شهرستاني مقابله با کرونا در سال 1399 با تأکيد بر تشديد اقدامات کنترلي و پايش سلامت در مبادي ورودي شهرستان بروجن اظهار داشت: مبادي ورودي شهرستان بروجن از سمت مبارکه و زرين شهر توسط يگان هايي از نيروي انتظامي، سپاه پاسداران، بهداشت و درمان و جمعيت هلال احمر بيش از پيش کنترل خواهد شد.
مسعود ملکي گفت: با استفاده از حفاظ جاده اي در جاده هاي مذکور مسير هاي انحرافي ايجاد شده و ضمن کنترل تردد، احراز هويت، پايش سلامت و تداوم تردد خودروهاي با پلاک استان از ورود مسافران به شهر جلوگيري خواهد شد.
ملکي افزود: کنترل ساير مبادي ورودي به چهار محال و بختياري، نيازمند عزم جدي و هماهنگي ساير شهرستان هاي استان مي باشد.

فرماندار بروجن با بيان اينکه تعطيلي بازار و صنوف غير ضروري تا 15 فروردين ادامه خواهد داشت گفت: واحدهاي خبازي، قصابي، مرغ و ماهي، مراکز عرضه مواد غذايي و محصولات بهداشتي و درماني، مکانيکي و آپاراتي (به صورت شيفت بندي) به فعاليت خود ادامه خواهند داد و بر اساس پروتکل هاي بهداشتي صادره از سوي وزارت بهداشت موظف ارائه خدمت به مردم مي باشند.
وي افزود: گشت هاي بازرسي متشکل از صنعت معدن، تعزيرات حکومتي، شبکه بهداشت و اداره نظارت بر اماکن عمومي بر حسن اجرا نظارت خواهند کرد.

مسعود ملکي به تشديد نظارت بر فعاليت نانوايي‌ها، جايگاه سوخت بنزين و گاز براي رعايت موازين بهداشتي اشاره و تأکيد کرد: کليه اقدامات لازم در خصوص گند زدايي و ضدعفوني معابر  با جديت در شهرها و روستاها دنبال شود.

فرماندار شهرستان بروجن بيان کرد: با مخلان آسايش و آرامش رواني مردم و عاملان ترويج شايعه و تشويش اذهان عمومي در فضاي مجازي توسط دستگاه هاي امنيتي برخورد خواهد شد.
وي ضمن تقدير از همراهي و مشارکت مردم  گفت: محدوديت هاي اعمال شده در راستاي حفظ سلامت مردم و جلوگيري از شيوع ويروس کرونا مي باشد و برابر با قانون با اشخاص، واحدهاي صنفي و عاملان تهديد کننده بهداشت و سلامت عمومي به شدت برخورد خواهد شد.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08