شوراي هماهنگي مديريت بحران شهرستان بروجن

کد خبر: 93630 تاریخ انتشار: 1399/01/10
نمایش: 738
اخبار
اولين شوراي هماهنگي مديريت بحران شهرستان بروجن در سال 99 به رياست فرماندار و با حضور اعضا در سالن اجتماعات فرمانداري برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، اولين شوراي هماهنگي مديريت بحران شهرستان بروجن در سال جاري به رياست فرماندار و با حضور اعضا در سالن اجتماعات فرمانداري برگزار شد.
فرماندار شهرستان بروجن در اولين شوراي هماهنگي مديريت بحران شهرستان بروجن در سال جاري اظهار داشت: تمامي دستگاه هاي عضو شوراي هماهنگي بحران آمادگي کامل به منظور مقابله با حوادث احتمالي را داشته باشند و اقدامات و برنامه ريزي هاي لازم در اين خصوص با جديت انجام پذيرد.
مسعود ملکي با بيان اينکه مقدار بارش در سال زراعي 99-98 حدود 166 ميلي متر بوده اظهار داشت: در حال حاضر با کاهش 44 درصدي بارش نسبت به مدت مشابه سال قبل و کاهش 20 درصدي نسبت به ميانگين بلند مدت مواجه هستيم، بنابراين بايد صرفه جويي در مصرف آب مد نظر قرار بگيرد.
ملکي بر لزوم توجه جدي به هشدارهاي هواشناسي تأکيد کرد و افزود: بر اساس پيش بيني هواشناسي مبني بر کاهش نسبي دما براي صبح روزهاي سه شنبه و چهارشنبه، جهاد کشاورزي به منظور مقابله با سرما زدگي محصولات باغي و زراعي اطلاع رساني لازم را به کشاورزان انجام و تمهيدات لازم را اتخاذ نمايد.
 وي با بيان اينکه کوچ عشاير با توجه به شرايط جوي بايد به تأخير بيفتد ياد آور شد:  ادارات و دستگاه هاي ذيربط به منظور پيشگيري و کاهش خطرات، از چراي دام در بستر و حريم رودخانه ها ممانعت به عمل آورند.
 

 
 

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08