جلسه ستاد شهرستاني مقابله با کرونا برگزار شد

کد خبر: 93637 تاریخ انتشار: 1399/01/11
نمایش: 784
اخبار
چهارمين جلسه ستاد شهرستاني مقابله با کرونا در سال 99 به رياست فرماندار برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان بروجن، چهارمين جلسه ستاد شهرستاني مقابله با کرونا در سال 99 به رياست فرماندار در سالن اجتماعات فرمانداري برگزار شد.

فرماندار شهرستان بروجن با بيان اينکه طرح فاصله گذاري اجتماعي در 6 محور اصلي و 3 محور فرعي شهرستان بروجن توسط يگان هايي از نيروي انتظامي، سپاه، جمعيت هلال احمر و شبکه بهداشت و درمان اجرا مي شود گفت: ضمن جلوگيري از ورود افراد غير بومي با صدور قبض جريمه 5 ميليون ريالي با متخلفان برخورد مي شود.
مسعود ملکي اضافه کرد: در راستاي اجراي اين طرح هرگونه تجمع و حضور در مراکز تفريحي، اقامتي، توريستي، پارک ها، فضاهاي سبز، بوستان ها، حاشيه رودخانه ها و ... ممنوع است.
ملکي اظهار داشت: شهرداري ها و دهياري ها بايد ورودي و خروجي اين مکان ها را مسدود و همچنين فضا را براي هر گونه اسکان موقت غير ممکن کنند.
وي با تأکيد بر اينکه هر گونه تردد براي افراد غير بومي در بين شهرستان ها ممنوع است، خاطر نشان کرد: اقدامات کنترلي، ايست و بازرسي در مبادي ورودي و خروجي شهرستان در روز 12 و 13 فروردين ماه با قوت بيشتري انجام شود.
فرماندار بروجن افزود: به شهروندان توصيه مي‌شود با همکاري و مشارکت مؤثر جهت رعايت نکات بهداشتي، حذف سفر، عدم حضور در اجتماعات، مراکز خريد و همچنين در پارک ها و بوستان ‌ها به قطع زنجيره انتقال ويروس کرونا کمک کنند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08