جلسه ستاد شهرستاني مقابله با کرونا برگزار شد

کد خبر: 93669 تاریخ انتشار: 1399/01/21
نمایش: 702
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن گفت: همزمان با سراسر کشور فعاليت اصناف کم خطر اين شهرستان از روز شنبه 23 فروردين ماه جاري آغاز خواهد شد.
 به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان بروجن، هشتمين جلسه ستاد شهرستاني مقابله با کرونا روز پنج شنبه 21 فروردين ماه به رياست فرماندار و با حضور اعضا در سالن اجتماعات فرمانداري برگزار شد.

فرماندار شهرستان بروجن گفت: همزمان با سراسر کشور فعاليت اصناف کم خطر در شهرستان بروجن از روز شنبه 23 فروردين ماه جاري با رعايت پروتکل هاي بهداشتي و همچنين ثبت اطلاعات در سايت سلامت و تکميل فرم خود اظهاري آغاز خواهد شد.

مسعود ملکي اظهار داشت: فردا در جلسه تخصصي با حضور کليه رؤساي اتحاديه هاي صنفي موارد مرتبط با چگونگي رعايت دستورالعمل ها بيان مي‌شود.

ملکي افزود: ادارات ذيربط با برنامه زمان بندي شده بازديد هاي مشترک، بازرسي و نظارت بر رعايت پروتکل هاي بهداشتي توسط اصناف را به صورت مستمر انجام دهند.

فرماندار بروجن با اشاره به ادامه اجراي طرح فاصله گذاري هوشمند تا 30 فروردين تصريح کرد: تا زمان اجراي اين طرح ضمن جلوگيري از ورود افراد غير بومي و ترددهاي غير ضروري با صدور قبض جريمه 5 ميليون ريالي با متخلفان برخورد و خودرو آنان توقيف و به پارکينگ منتقل مي‌شود.

وي از مردم تقاضا کرد براي کمک به قطع زنجيره انتقال ويروس کرونا همچنان در خانه هاي خود بمانند و بهداشت فردي و اجتماعي را رعايت کنند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08