Toggle navigation
خانه
اخبار
پیشنویس های سیاسی و مقررات استانی
آرشیو اخبار
درباره استان
استان چهارمحال و بختیاری
درباره استانداری
درباره استاندار
شرح وظایف استاندار
جاذبه های گردشگری
اطلاعات کلی استان
شهرستان شهرکرد
شهرستان بروجن
شهرستان لردگان
شهرستان فارسان
شهرستان اردل
شهرستان سامان
شهرستان کیار
شهرستان بن
شهرستان کوهرنگ
شهرستان خانمیرزا
معاونت ها
معاونت توسعه مدیریت و منابع
معاونت هماهنگی امور اقتصادی
معاونت هماهنگی امور عمرانی
معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی
دفاتر
دفاتر حوزه استاندار
مشاور استاندار در امور ایثارگران
دفتر استاندار و روابط عمومی
اداره کل حراست
دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی
دفتر امور زنان و خانواده
دفاتر معاونت توسعه مدیریت و منابع
اداره کل اداری و مالی
دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری
مدیریت فناوری اطلاعات و شبکه دولت
دفاتر معاونت هماهنگی امور اقتصادی
دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری
دفتر هماهنگی امور اقتصادی
دفاتر معاونت هماهنگی امور عمرانی
دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک
دفتر امور روستایی و شوراها
دفتر امور شهری و شوراها
اداره کل مدیریت بحران
دفاتر معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی
اداره کل پدافند غیر عامل
دفتر امور اجتماعی
دفتر انتظامی و امنیتی
دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری
فرمانداری ها
فرمانداری شهرستان فلارد
فرمانداری شهرستان بروجن
فرمانداری شهرستان شهرکرد
فرمانداری شهرستان لردگان
فرمانداری شهرستان فارسان
فرمانداری شهرستان اردل
فرمانداری شهرستان کیار
فرمانداری شهرستان سامان
فرمانداری شهرستان بن
فرمانداری شهرستان کوهرنگ
فرمانداری شهرستان خانمیرزا
خدمات الکترونیک
میز خدمت استان
میز خدمت وزارت کشور
سامانه شفافیت
دولت و مردم
ماده ۱۳ و ۲۴ قانون ارتقاء سلامت نظام اداری
مواد 91 و 92 قانون مدیریت خدمات کشوری
منشور حقوق شهروندی
پیگیری ارتباط با مسئولین
ورود به سامانه ارتباطی
ارتباط با مسئولین
قوانین
نقشه سایت
اپلیکیشن موبایل
چارت سازمانی
تماس با ما
شکایات
سوالات متداول
پشتيباني از افراد كم توان
دستورالعمل به روزرسانی
تلفن و آدرس تماس
راهبرد مشارکت عمومی
ارسال درخواست و پیشنهاد
نظرات در خصوص مقررات استانی و پیشنویس های سیاسی
پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
فا
|
En
یکشنبه 22 تیر 1404
صفحه اصلی
سوالات متداول مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی
سوالات متداول مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی
1
سامانه سامد چیست؟
یکی از مجاری شبکه یکپارچه ارتباط مردم با دولت (سامد) در سراسر کشور، سامانه تلفنی ۱۱۱ است که همه آحاد مردم ایران، میتوانند ایدهها، پیشنهادات، انتقادات، شکایات و درخواستهای خود را از دولت با آن مطرح کنند. در واقع هدف از راهاندازی این سامانه، پاسخگویی سریع و صحیح به مسائل و مشکلات مردم در رابطه با دستگاههای اجرایی است و متقاضیان با طرح نکات مورد نظر خود و دریافت «کد پیگیری»، امکان دنبال کردن موضوع مورد نظر را نیز بیابند.
2
نحوه برقرای ارتباط با سامانه ۱۱۱ و مطرح نمودن درخواست ها و شکایات چگونه است؟
مردم شریف استان می توانند از طریق شمارهگیری تلفن ۱۱۱ (بدون کد و پیش شماره) و انتخاب گزینه صحبت با کارشناسان و یا استعلام و پیگیری درخواست، درخواست جدید خود را مطرح و یا موارد قبلی خود را پیگیری نمایند.
3
آیا برقراری ارتباط با تلفن ۱۱۱ هزینهای را برخواهد داشت؟
خیر. تلفن ۱۱۱ در سراسر کشور کاملاً رایگان است.
4
آیا افراد در خارج از استان محل سکونت خود میتوانند درخواستهای خود را با سامانه ۱۱۱ مطرح و یا پیگیری نمایند؟
خیر . سامانه سامد و تلفن ۱۱۱ محدود به منطقه جغرافیایی است و هر شخص در صورت تماس، به سامانه ۱۱۱ استان محل حضور خود متصل خواهد شد.
5
پیگیری موارد مطرح شده به چه صورت مقدور است؟
تماسگیرندگانی که مایل به پیگیری مطالب مورد نظر خود هستند، پس از بیان موضوع با کارشناس سامانه، کد پیگیری دریافت کرده و به تناسب موضوع مطروحه، مدتی بعد، ضمن تماس با ۱۱۱ و فشردن کلید شماره ۳ تلفن و ارائه کد پیگیری، پاسخ دستگاه مربوطه به مشکل خود را دریافت خواهند کرد.
6
نکات کلیدی برای تماس با سامانه ۱۱۱ چیست؟
1) در هر نقطه از ایران بدون نیاز به گرفتن پیش شماره به خط ارتباطی ۱۱۱ وصل میشوید.
2) قبل طرح هر موضوعی با سامانه ارتباط مردم و دولت، داشتن کد ملی الزامی است.
3) در صورتی که متقاضی، اطلاعات شخصی خود را در اختیار قرار ندهد، نمیتواند تقاضایش را از سیستم پیگیری نموده و از روند رسیدگی آن مطلع شود.
4) از تماسهای مکرر با سیستم برای بیان یک تقاضا اجتناب کنید؛ زیرا سوابق تماس شما در سیستم موجود است و در صورت تکراری بودن ثبت نمیشود.
5) از تکرار موضوع مورد نظر در سایر قالبها مانند نامه، پیامک و ... و یا از طریق سایر اعضای خانواده اجتناب نمایید؛ زیرا سیستم نرمافزاری سامد یکپارچه بوده و پیام از هر کانالی و به هر نامی که در سیستم ثبت شود، روند رسیدگی مشابه دارد و ثبت مجدد پیامها امکانپذیر نیست.
6) برای صرفهجویی در وقت و هزینه خود، در زمانهایی که صف انتظار تلفن ۱۱۱ شلوغ است، تماس را از طریق سیستم ضبط پیام ادامه داده و یا ارتباط را به ساعات دیگر موکول کنید.
7) درصورتی که پیام دریافتشده به شخصی غیر از تماسگیرنده برگردد، مانند همسر، فرزند، پدر، مادر و ... الزامی است مشخصات فردی که تقاضا به او مربوط است، ذکر شود نه شخص تماسگیرنده .
8) سعی کنید از ذکر موارد متعدد در تقاضای خود یا شرح مفصل آن اجتناب نمایید. فقط مواردی را که برای شما اضطراری است، مطرح کنید.
ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش :
1404/03/11
جعفر مردانی
استاندار چهارمحال و بختیاری
آمار سایت
آنلاین ها
364
امروز
1286
هفته
146618
ماه
1685452
دسترسی سریع
تماس با ما
درباره ما
پرسش های متداول
بیانیه حریم خصوصی
بیانیه سطح توافق خدمات
راهبرد مشارکت
دستورالعمل بروزرسانی سایت
نقشه سایت
روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری
نشانی : شهرکرد،چهارراه دولت
تلفن :
31340000-038
پست الکترونیک : info@ostan-chb.ir
تاریخ آخرین به روز رسانی: 1404/03/11 12:30:03