کميته تنظيم بازار شهرستان بروجن

کد خبر: 103708 تاریخ انتشار: 1399/02/04
نمایش: 852
اخبار
جلسه کميته تنظيم بازار شهرستان به رياست فرماندار و با حضور اعضا در آستانه فرارسيدن ماه مبارك رمضان با محوريت نظارت، كنترل و تنظيم نرخ اقلام و عرضه کالاهاي اساسي مردم در اين ايام برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، جلسه کميته تنظيم بازار شهرستان به رياست فرماندار و با حضور اعضا در آستانه فرارسيدن ماه مبارك رمضان با محوريت نظارت، كنترل و تنظيم نرخ اقلام و عرضه کالاهاي اساسي مردم در اين ايام برگزار شد.

فرماندار شهرستان بروجن با اشاره به نزديك بودن ماه مبارك رمضان و لزوم نظارت بر كيفيت و قيمت همه اجناس در بازار بيان كرد: بايد توجه شود كه كالاها و اقلام مصرفي خانوارها با دسترسي آسان، قيمت مناسب و همچنين به ميزان كافي در اختيار مردم قرار گيرد تا شهروندان دغدغه اي در اين خصوص نداشته باشند.

مسعود ملکي افزود: با تشكيل اكيپ هاي بازرسي، علاوه بر بازرسي و رسيدگي به وضعيت واحدهاي صنفي، نحوه توزيع و نرخ‌گذاري كالاها، بستر خدمت رساني به مردم را در سطح شهرستان فراهم كنيم.

ملکي بر تأمين و توزيع به موقع اقلام يارانه اي و ديگر کالاهاي پر مصرف و حصول اطمينان از صحت جذب و عرضه سهميه هاي تخصيص يافته تأکيد کرد.

وي با بيان اينکه هنوز خطر ابتلا جدي است و نبايد تلقي شود که ويروس کرونا از بين رفته است تأکيد کرد: همه پروتکل هاي بهداشتي در محل کسب و کار کليه صنوف بايد با جديت رعايت شود و  نظارت هاي دقيق و جدي بر اجراي صحيح طرح فاصله گذاري هوشمند توسط دستگاه هاي ذيربط  وجود داشته باشد و فروشندگان، مشتريان و مردم  بايد براي کاهش ريسک انتقال بيماري به وظايفشان عمل کنند.
 

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08