جلسه ستاد شهرستاني مقابله با کرونا

کد خبر: 103738 تاریخ انتشار: 1399/02/10
نمایش: 914
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن با اشاره به مصوبه دولت مبني بر امهال و بخشودگي کامل اجاره بهاي اماکن واگذار شده به بخش خصوصي در طول دوره تعطيلي مربوط به جلوگيري از انتشار ويروس کرونا يا افزايش دوره بهره برداري حسب شرايط و چهارچوب گفت: دستگاه هاي اجرايي و شهرداري ها نسبت به اجراي اين مصوبه مساعدت نمايند
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان بروجن، دوازدهمين جلسه ستاد شهرستاني مقابله با کرونا به رياست فرماندار و با حضور اعضا در سالن اجتماعات فرمانداري برگزار شد.

فرماندار شهرستان بروجن با اشاره به مصوبه دولت مبني بر امهال و بخشودگي کامل اجاره بهاي اماکن واگذار شده به بخش خصوصي در طول دوره تعطيلي مربوط به جلوگيري از انتشار ويروس کرونا يا افزايش دوره بهره برداري حسب شرايط و چهارچوب گفت: دستگاه هاي اجرايي و شهرداري ها نسبت به اجراي اين مصوبه مساعدت نمايند.

مسعود ملکي با بيان اينکه ناوگان حمل و نقل عمومي به دليل تردد بالاي مسافران و ازدحام جمعيت به عنوان يکي از کانون هاي شيوع بيماري کرونا مي باشد بر رعايت فاصله گذاري هوشمند اجتماعي در زمان استفاده از وسايل حمل و نقل عمومي و ضدعفوني کردن آن ها تأکيد کرد.

ملکي افزود: رانندگان ناوگان هاي حمل و نقل عمومي و مسافران ملزم به استفاده از دستکش و ماسک مي باشند.

وي همچنين خواستار اتخاذ تمهيدات لازم دستگاه هاي خدمات رسان به منظور جلوگيري از ازدحام جمعيت در زمان ارائه خدمات شد.

فرماندار بروجن اضافه کرد: وضعيت کرونا در شهرستان بروجن سفيد نيست و زنجيره انتقال همچنان ادامه دارد و با حساسيت بيشتر مصوبات ستاد ملي مديريت بيماري کرونا را دنبال مي‌کنيم.

مسعود ملکي تأکيد کرد: بهترين راه مقابله با کرونا در شرايط کنوني مراقبت هاي شخصي، رعايت طرح فاصله گذاري هوشمند و پروتکل هاي بهداشتي است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08