روز جهاني کارگر و روز بزرگداشت مقام معلم

کد خبر: 103743 تاریخ انتشار: 1399/02/11
نمایش: 984
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن، در پيامي هفته کار و کارگر را به جامعه کارگري شهرستان تبريک گفت و ضمن گرامي داشت ياد و خاطره استاد شهيد مرتضي مطهري آغاز هفته بزرگداشت مقام معلم را به فرهنگيان و معلمان فرهيخته و پرتلاش شهرستان بروجن تبريک و تهنيت گفت.
فرماندار شهرستان بروجن، در پيامي هفته کار و کارگر را به جامعه کارگري تبريک گفت و ضمن گرامي داشت ياد و خاطره استاد شهيد مرتضي مطهري هفته بزرگداشت مقام  معلم را به فرهنگيان و معلمان فرهيخته و پرتلاش شهرستان بروجن تهنيت گفت.


متن پيام مسعود ملکي به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحيم
در شرايطي که توسعه اقتصادي از مهمترين مسائل موجود کشور است، کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادي و عرصه توليد کشور مشغول به فعاليت هستند و نقش اصلي را در اين عرصه بر عهده دارند. سرمايه انساني، که بخش اعظم آن ‌را کارگران بخش‌هاي مختلف اقتصاد تشکيل مي‌دهد، مي‌تواند موجبات رشد هر اقتصادي را فراهم کند. در سايه همين ظرفيت‌هاست که تحقق جهش توليد ميسر مي‌شود.
برخود لازم مي دانم ضمن عرض خداقوت به کليه زحمتکشان اين عرصه، فرا رسيدن هفته کار و کارگر را به جامعه کارگري کشورمان به‌ خصوص کارگران زحمت کش و پرتلاش شهرستان و خانواده‌هاي معزز آنان تبريک عرض کنم.
همچنين در آستانه روز معلم که ارزش والاي اين قشر بزرگ بر کسي پوشيده نيست، تقدير از معلم، تقدير از جايگاه بلند دانش و انديشه است که محصول آن خردورزي و آموزه‌هاي اخلاقي است و راه رسيدن به آن از ميان دستان معلمان که دلسوز و عاشق هستند مي‌گذرد. بي شک، جامعه اي که همواره حرمت معلم را پاس مي دارد، آهنگ رشد و تعالي آن شتاب بيشتر مي يابد و سلامت علمي و معنوي آن تضمين مي شود.
اينجانب ضمن گرامي داشت ياد و خاطره استاد شهيد مرتضي مطهري و درود به ارواح طيبه شهداي فرهنگي و دانش آموز، روز بزرگ و پر فروغ معلم رابه همه معلمان دلسوز و زحمتکش شهرستان بروجن تبريک و تهنيت عرض مي نمايم و اميدوارم در سايه عنايت پروردگار همواره در اين راه مقدس موفق و پيروز باشيد.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08