مرحله دوم رزمايش مواسات و کمک مؤمنانه در شهرستان بروجن

کد خبر: 103779 تاریخ انتشار: 1399/02/20
نمایش: 1220
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن گفت: در مرحله دوم از رزمايش مواسات و کمک مؤمنانه 2 هزار بسته غذايي در بين نيازمندان و خانواده هاي آسيب ديده از کرونا توزيع شد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان بروجن، مرحله دوم از رزمايش مواسات و کمک مؤمنانه امروز همزمان با ميلاد امام حسن مجتبي (ع) با حضور فرماندار، امام جمعه، فرمانده سپاه ناحيه و جمعي از مسئولان شهرستان در مصلي نماز جمعه برگزار شد.
فرماندار شهرستان بروجن  گفت: در لبيک به فرمان فرمانده معظم کل قوا حضرت آيت الله خامنه اي و در راستاي اجراي مرحله دوم رزمايش مواسات و کمک مؤمنانه  2 هزار بسته غذايي با کمک 5 ميليارد ريالي خيران و مردم نوع‌ دوست شهرستان بروجن تهيه و در بين افراد نيازمند و آسيب ديده از کرونا توزيع شد.
مسعود ملکي اظهار کرد: 20 گروه جهادي در سطح حوزه و پايگاه هاي مقاومت بسيج وظيفه ساماندهي و جمع آوري کمک هاي نقدي و غير نقدي را بر عهده داشتند.
ملکي با بيان اينکه مرحله سوم رزمايش مواسات و کمک مؤمنانه همزمان با عيد سعيد فطر برگزار مي شود افزود: در مرحله سوم نيز 800 بسته غذايي در بين نيازمندان توزيع خواهد شد.
گفتني است در مرحله اول اين رزمايش 700 بسته غذايي با کمک 1 ميليارد و 200 ميليون ريالي خيران شهرستان بروجن تهيه و در اختيار افراد و خانواده هاي نيازمند قرار گرفت.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08