کميته کارگري شهرستان بروجن برگزار شد

کد خبر: 113784 تاریخ انتشار: 1399/02/23
نمایش: 784
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن رفع موانع توليد، اصلاح سياست هاي بانکي، نظارت دقيق بر قوانين توليد و تجارت، امنيت خاطر سرمايه گذاران و توجه ويژه به صادرات را لازمه تحقق شعار "جهش توليد" عنوان کرد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان بروجن، جلسه کميته کارگري به رياست فرماندار و با حضور اعضا در سالن اجتماعات فرمانداري برگزار شد.
فرماندار شهرستان بروجن با بيان اينکه هدف از تشکيل اين جلسه رسيدگي و پيگيري مسائل حوزه کارگري و کارفرمايي است گفت: حمايت از توليد، ايجاد اشتغال و رفع مشکلات واحدهاي توليدي و کارگري از جمله اهداف تشکيل کميته کارگري است و در اين راستا بايد منافع دو قشر كارگر و كارفرما تأمين شود.
مسعود ملکي با بيان اينکه همه ما در برابر صيانت از جامعه کارگري مسئوليت داريم اظهار کرد: همکاري و هماهنگي دستگاه هاي مرتبط مي تواند مسير را براي حل و فصل مشکلات جامعه کارگري هموار سازد.
ملکي گفت: استقرار 254 واحد توليدي و صنعتي فعال در 5 شهرک صنعتي با زير بناي يکهزار و 802 هکتار مساحت، بروجن را به پايتخت صنعتي استان تبديل کرده است.
وي افزود: در حال حاضر 6 هزار و 869 نيروي جوان در شهرک هاي صنعتي بروجن، سفيد دشت، گندمان، بلداجي و فرادنبه مشغول به توليد و فعاليت هستند.
فرماندار بروجن با تأکيد بر لزوم حمايت جدي از سرمايه گذاران، اظهار کرد: در سالي که از سوي مقام معظم رهبري به عنوان سال "جهش توليد" نامگذاري شده است، بايد از همه ظرفيت ها و پتانسيل هاي موجود دولتي و مردمي در راستاي حمايت از سرمايه گذاران و کارآفرينان بهره گرفته شود.
وي رفع موانع توليد، اصلاح سياست هاي بانکي، نظارت دقيق بر قوانين توليد و تجارت، امنيت خاطر سرمايه گذاران و توجه ويژه به صادرات را لازمه تحقق شعار "جهش توليد" عنوان کرد.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08