مشکل مالکان اراضي محور شهرکرد به بروجن رفع مي شود

کد خبر: 113789 تاریخ انتشار: 1399/02/24
نمایش: 801
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن با اشاره به طرح هاي مهم عمراني اين شهرستان گفت: مشکل مالکان اراضي مسير احداث جاده شهرکرد به بروجن در حوزه شهر فرادنبه در حال رفع شدن است.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان بروجن، نشست بررسي طرح هاي حوزه راه و شهرسازي شهرستان بروجن با حضور فرماندار، مدير کل راه و شهرسازي استان، مدير کل امنيتي انتظامي استانداري، نماينده دفتر فني استانداري، معاون اداره کل ساخت و توسعه راه هاي منطقه غرب و مرکز کشور، اعضاي شوراي تأمين شهرستان، جمعي از مسئولان شهرستان و تعدادي از کشاورزان صاحب اراضي مسير احداث جاده شهرکرد به بروجن در سالن اجتماعات فرمانداري برگزار شد.
فرماندار شهرستان بروجن تأکيد کرد: بر اساس وعده مدير کل راه و شهرسازي قرار شد پس از انتقال سند زمين هاي واقع در مسير اين جاده از سوي مالکان، اداره کل راه و شهرسازي استان نيز در کمتر از يک ماه آينده بهاي اين زمين ها را به صورت نقد پرداخت کند.
وي افزود: مالکاني که سند رسمي ندارند مي توانند با انتقال قول نامه، تأييد شوراي اسلامي شهر فرادنبه و امضاي اقرار نامه در دفتر خانه اسناد رسمي اقدام کنند.
ملکي تصريح کرد: در صورتي که اداره کل راه و شهرسازي چهار محال و بختياري در موعد مقرر به وعده خود عمل نکند، مالکان مي‌توانند نسبت به پيشگيري از ادامه فعاليت در اين طرح اقدام کنند.
مدير کل راه و شهرسازي چهار محال و بختياري نيز گفت: اعتبار لازم براي تملک زمين مالکان زمين هاي واقع در مسير جاده شهرکرد به بروجن در حوزه فرادنبه به صورت نقد آماده است.
حسينعلي مقصودي تأکيد کرد: در صورت انتقال سندها و قول نامه هاي اين زمين ها از سوي مالکان، کمتر از يک ماه بعد بهاي آن پرداخت خواهد شد.
وي يادآور شد: تکميل و بهره برداري کامل از جاده شهرکرد- لردگان- خوزستان از مهم ترين اولويت هاي مسئولان ملي و استاني است.
گفتني است محمد باقر نوبخت معاون رئيس جمهوري و رئيس سازمان برنامه و بودجه کشور در سفر خود به چهارمحال و بختياري براي تملک زمين هاي واقع در 2 قطعه از جاده شهرکرد- بروجن و لردگان – خوزستان 100 ميليارد ريال اعتبار اختصاص داد که 50 ميليارد ريال آن مربوط به قطعه شهرکرد به بروجن است.
طول قطعه شهرکرد به بروجن در جاده چهار خطه شهرکرد- بروجن لردگان 60 کيلومتر است، که تنها ساخت 5 کيلومتر آن باقي مانده و بقيه اجرايي شده است. 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08