جلسه برنامه ريزي بزرگداشت سوم خرداد

کد خبر: 113799 تاریخ انتشار: 1399/02/25
نمایش: 724
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن با اشاره به اهميت فتح خرمشهر در دوران دفاع مقدس گفت: عمليات بيت المقدس که منجر به فتح خرمشهر شد نقطه عطفي در تاريخ دفاع مقدس بود.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان بروجن، جلسه برنامه ريزي بزرگداشت سوم خرداد با حضور مسئولان ادارات شهرستان به منظور هر چه با شکوه تر برگزار نمودن برنامه هاي بزرگداشت سوم خرداد به رياست فرماندار در سالن اجتماعات فرمانداري تشکيل شد.
فرماندار شهرستان بروجن گفت: حماسه فتح خرمشهر يکي از رويدادهاي مهم تاريخ پر فراز و نشيب انقلاب اسلامي ايران است که با مدد الهي و صلابت و فداکاري فرزندان قهرمان اين مرز و بوم، به وقوع پيوست که عظمت آن براي هميشه در حافظه تاريخي ملت ما به يادگار خواهد ماند.
 مسعود ملکي انتقال خاطرات  وقايع و حماسه دفاع مقدس از جمله سوم خرداد را به نسل کنوني و آينده ضروري خواند.
ملکي افزود: سالروز آزادسازي خرمشهر به عنوان يک روز ملي در کشور شناخته شده است، لذا همه دستگاه هاي اجرايي بايد با برنامه ريزي، تدابير لازم در خصوص برگزاري مراسم با شکوه در راستاي گراميداشت اين رويداد مهم اتخاذ نمايند.
وي غبار روبي و عطر افشاني مزار شهدا با رعايت پروتکل هاي بهداشتي، تجليل از خانواده هاي جانبازان، شهدا و ايثارگران، برگزاري مسابقه مقاله نويسي و به مناسبت چهلمين سالگرد دفاع مقدس اجراي هفتگي 40 برنامه فرهنگي تا پايان سال را از  جمله برنامه ها به مناسبت بزرگداشت سوم خرداد، سالروز آزادسازي خرمشهر عنوان کرد.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08