ديدار مدير کل کانون پرورش فکري استان با فرماندار

کد خبر: 133827 تاریخ انتشار: 1399/02/30
نمایش: 796
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن با بيان اينکه کانون پرورش فکري نقش مهمي در تربيت آينده سازان کشور دارد، گفت: کانون پرورش فکري مکان مناسبي براي ظهور استعدادهاي کودکان و نوجوانان است.
 به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان بروجن، مدير کل کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان چهار محال و بختياري با فرماندار ديدار و گفت و گو کرد.
فرماندار شهرستان بروجن در اين ديدار با بيان اينکه کانون پرورش فکري نقش مهمي در تربيت آينده سازان کشور دارد، گفت: کانون پرورش فکري مکان مناسبي براي ظهور استعدادهاي کودکان و نوجوانان است.
مسعود ملکي نقش برنامه ها و خدمات ارائه شده توسط کانون را قابل ملاحظه دانست و تصريح کرد: کانون داراي سابقه طولاني در حوزه تربيت است و بر اين اساس اعتماد جامعه به اين نهاد از ضريب بالايي برخوردار است.
ملکي افزود: کانون با سابقه طولاني و خدمات موثري که ارائه مي نمايد مي تواند خلأهاي بسياري را در حوزه هاي فرهنگي و آموزشي پر نمايد.
مديرکل کانون پرورش فکري چهارمحال و بختياري گفت: ايجاد زمينه رشد، بالندگي و خلاقيت در کودکان و نوجوانان از جمله اهداف کانون پرورش فکري است که بايد در اين زمينه از همه ظرفيت‌ها و توانايي‌هاي مسئولان کانون پرورش فکري استفاده شود.
فرزاد رحيمي براي هرگونه همکاري و توسعه فعاليت هاي کانون در شهرستان قول مساعد داد و اضافه کرد: کانون پرورش فکري داراي اهداف متعددي است که براي نيل به اين اهداف و خدمت به کودکان و نوجوانان از هيچ کوششي فروگذار نخواهيم کرد.
.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08