پيام فرماندار بروجن به مناسبت روز جهاني قدس

کد خبر: 133842 تاریخ انتشار: 1399/03/01
نمایش: 778
اخبار
روز جهاني قدس يکي از برجسته‌ترين و ماندگارترين يادگاران حضرت امام خميني (رضوان الله تعالي عليه) در حمايت جهاني از مردم مسلمان و رنج‌کشيده فلسطين است.
فرماندار شهرستان بروجن به مناسبت فرا رسيدن روز جهاني قدس پيامي صادر کرد.

متن پيام مسعود ملکي به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحيم
روزجهاني قدس يکي از برجسته‌ترين و ماندگارترين يادگاران حضرت امام خميني (رضوان الله تعالي عليه) در حمايت جهاني از مردم مسلمان و رنج‌کشيده فلسطين است.
 
يوم ا... روز جهاني قدس، روز حيات امت اسلامي، حق طلبي و نمايش وحدت و يكپارچگي جهان اسلام در موضوع فلسطين و حمايت از آرمان قدس شريف، آرماني که متعلق به تمامي آزادي‌خواهان و درد مشترک همه انسان‌هاي عدالت ‌طلب و اعلام انزجار امت بزرگ و انقلابي ايران عزيز از رژيم جعلي صهيونيستي است.
 
امسال روز جهاني قدس با سخنراني مقام معظم رهبري، حضرت آيت الله العظمي خامنه اي (مدظله العالي) به عنوان ويژه برنامه اي بس گرانبها پاسداشته خواهد شد و عموم مردم شريف و ولايتمدارشهرستان بروجن در آخرين جمعه از ماه مبارک رمضان (دوم خرداد1399)  ضمن گوش جان سپردن به بيانات حکيمانه و راهگشاي رهبر بزرگوار انقلاب، همچون سال هاي گذشته با آرمان هاي امام راحل (ره) تجديد پيمان مي کنند.

اينجانب ضمن آرزوي قبولي طاعات و عبادات مردم مؤمن شهرستان بروجن، فرا رسيدن يوم الله قدس را به عنوان نماد وحدت جهان اسلام و نقطه عزت و کرامت مسلمانان گرامي داشته، سربلندي اسلام و مسلمين را از در گاه احديت مسئلت دارم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08