کميته کارگري شهرستان بروجن برگزار شد

کد خبر: 154052 تاریخ انتشار: 1399/04/12
نمایش: 779
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن گفت: با توجه به اينکه شهرستان بروجن به عنوان قطب اثرگذار در بخش صنعت استان شناخته مي شود در تخصيص اعتبارات ملي و استاني توجه به زير ساخت هاي توليد به ويژه شهرک هاي صنعتي از اولويت هاي اصلي است.
به گزاش روابط عمومي فرمانداري شهرستان بروجن، جلسه کميته کارگري به رياست فرماندار و با حضور اعضا در سالن اجتماعات فرمانداري برگزار شد.
فرماندار شهرستان بروجن با اشاره به نامگذاري سال جاري از سوي مقام معظم رهبري (مدظله العالي ) با عنوان جهش توليد اظهار داشت: با پيگيري و فراهم سازي بستر مناسب زمينه رفع موانع و مشکلات واحدهاي توليدي فراهم و مسير توسعه هموار مي شود .
مسعود ملکي افزود: با توجه به اينکه شهرستان بروجن به عنوان قطب اثرگذار در بخش صنعت استان شناخته مي شود در تخصيص اعتبارات ملي و استاني توجه به زير ساخت هاي توليد به ويژه شهرک هاي صنعتي از اولويت هاي اصلي است.
ملکي با بيان اينکه شرايط اقتصادي ناشي از تحريم از يک سو و شرايط به وجود آمده به واسطه شيوع کرونا ويروس سبب شده اقتصاد در چرخه خود حرکت نکند و محصولات توليدي کارخانه ها و شرکت ها به عنوان نبض اقتصادي کشور به فروش نرسند اظهار داشت: هر چند اين مسأله موضوعي ملي و فراتر از آن بين المللي است ولي مي‌توان برخي از مشکلات را در سطح استان و شهرستان رصد و پيگيري کرد.
ملکي با بيان اينکه استقرار 254 واحد توليدي و صنعتي فعال در 5 شهرک صنعتي با زير بناي يک هزار و 802 هکتار مساحت بروجن را به پايتخت صنعتي چهار محال و بختياري تبديل کرده گفت: تلاش مي شود ستاد تسهيل و رفع موانع توليد استان براي بررسي و کاهش مشکلات صنايع توليدي با محوريت شهرستان تشکيل گردد و نسبت به اتخاذ تصميمات لازم، ارائه طريق و راهکارهاي اجرايي برنامه ريزي شود.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08