سومين دوره ده گردشي برگزار شد

کد خبر: 154177 تاریخ انتشار: 1399/05/08
نمایش: 821
اخبار
با حضور فرماندار شهرستان بروجن سومين دوره ده گردشي به منظور شناسايي مسائل و مشکلات روستاها و ارائه راهکارهاي مؤثر براي رفع آنها در روستاهاي بخش بلداجي برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، سومين دوره ده گردشي به منظور شناسايي مسائل و مشکلات روستاها و ارائه راهکارهاي مؤثر براي رفع آنها با حضور فرماندار شهرستان بروجن، نماينده مردم شهرستان بروجن در مجلس شوراي اسلامي و جمعي از مسئولان شهرستان در روستاهاي سيف آباد، خاني آباد، سيبک و دستگرد از توابع بخش بلداجي برگزار شد.
فرماندار شهرستان بروجن خشکسالي هاي چند سال اخير را عامل اصلي مهاجرت و کاهش جمعيت روستاييان و نيز کاهش رونق کشاورزي و دامداري در روستاها عنوان کرد و افزود: ماندگاري جمعيت و توسعه روستاها جزو اولويت هاي اصلي دولت بوده و ما وظيفه  داريم با برنامه ريزي مناسب مشکلات مردم را پيگيري و رفع نماييم.
مسعود ملکي با اشاره به اينکه ظرفيت هاي فراواني در حوزه گردشگري در روستاهاي اين شهرستان وجود دارد که بايد شناسايي و معرفي شوند اضافه کرد: توسعه گردشگري در روستاهاي شهرستان به توسعه اقتصادي، ايجاد اشتغال پايدار، افزايش درآمد روستاييان، رونق و جهش توليد مي شود.
وي عمده مطالبات مطرح شده در اين نشست ها را در خصوص آب شرب روستايي، آب کشاورزي، ايمن سازي مسيل بين روستاهاي خاني آباد و سيف آباد، مشکلات عشاير، بهسازي طرح هاي هادي و معابر روستاها و تکميل خانه بهداشت روستاي سيبک عنوان کرد.

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08