ستاد شهرستاني مقابله با کرونا برگزار شد

کد خبر: 154180 تاریخ انتشار: 1399/05/08
نمایش: 744
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن گفت: از ابتداي شيوع کرونا در چهار محال و بختياري تا کنون 370 مورد مثبت قطعي در شهرستان بروجن شناسايي شده و 12 نفر جان خود را از دست داده اند.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، فرماندار بروجن در بيستمين جلسه ستاد شهرستاني مقابله با کرونا گفت: از ابتداي شيوع کرونا در چهار محال و بختياري تا کنون 370 مورد مثبت قطعي در شهرستان بروجن شناسايي شده و 12 نفر جان خود را از دست داده اند.
مسعود ملکي با بيان اينکه 25 بيمار جديد در بخش کروناي بيمارستان ولي عصر (عج) بستري مي‌باشند تأکيد کرد: قطع زنجيره انتقال کرونا و پيشگيري از اين بيماري ويروسي همچنان نيازمند همراهي خيران، همکاري و مشارکت همه دستگاه ها و عزم جدي آحاد جامعه است.
ملکي اظهارکرد: کليه اماکن تفريحي و گردشگري، بقاع متبرکه، مدارس، دانشگاه ها، باشگاه هاي ورزشي پربرخورد، استخرهاي سرپوشيده، آرايشگاه هاي زنانه و ...  تا اطلاع ثانوي تعطيل است.
وي افزود: برگزاري هرگونه اجتماع فرهنگي و مذهبي، مراسم عزا و شادي و مجالس با تجمع بالا ممنوع است.
ملکي با بيان اينکه همچنان بازرسي ها و نظارت بر رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي در همه بخش ها ادامه دارد افزود: با تهديد کنندگان عليه بهداشت عمومي برخورد جدي و قانوني خواهد شد.
 فرماندار بروجن با تشکر از تلاش‌هاي کليه دست‌ اندرکاران مربوطه در راستاي مقابله با ويروس کرونا خاطرنشان کرد: ضروري است از تمام توان و ظرفيت‌هاي موجود براي مقابله با اين ويروس استفاده و هماهنگي هاي لازم انجام شود و با حساسيت بيشتر مصوبات ستاد ملي مديريت بيماري کرونا را دنبال مي‌کنيم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08