ستاد شهرستاني مقابله با کرونا برگزار شد

کد خبر: 154244 تاریخ انتشار: 1399/05/23
نمایش: 724
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن گفت: امسال مراسماتي نظير شام غريبان، خيمه سوزان، تعزيه، شيرخوارگان و آيين هاي سنتي که موجب شکل گيري تجمع مي شود برگزار نمي شود.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، فرماندار شهرستان بروجن در جلسه ستاد شهرستاني مقابله با کرونا با اشاره به فرا رسيدن ماه محرم گفت: کليه ادارات، نهادها و اعضاي ستاد مقابله با کرونا دستورالعمل ضوابط برگزاري مراسم عزاداري ايام محرم و صفر را فصل الخطاب قرار داده و نسبت به اجراي دقيق و نظارت بر آن تدابير لازم را اتخاذ کنند.
مسعود ملکي با بيان اينکه دستورالعمل هاي برگزاري مراسمات عزاداري محرم و صفر در شهرستان بايد بومي سازي شود تأکيد کرد: امسال مراسماتي نظير شام غريبان، خيمه سوزان، تعزيه، شيرخوارگان و آيين هاي سنتي که موجب شکل گيري تجمع مي شود ممنوع است
ملکي افزود: طبق مصوبه ستاد کرونا دسته روي هيئت ها در مناطق سربسته ممنوع است و ملاک و معيار ما در برگزاري مراسمات عزاداري دستورالعمل ستاد ملي کروناست.
وي همچنين اظهار کرد: کليه اماکن تفريحي و گردشگري، بقاع متبرکه تا اطلاع ثانوي تعطيل است و از اقامت مسافران و گردشگران در اين مراکز ممانعت به عمل مي آيد.


 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08