شناسايي 27 نقطه حادثه خيز و مستعد خطر در جاده هاي شهرستان بروجن

کد خبر: 154246 تاریخ انتشار: 1399/05/23
نمایش: 755
اخبار
مسعود ملکي فرماندار شهرستان بروجن از شناسايي 27 نقطه حادثه خيز و مستعد خطر در جاده هاي اين شهرستان خبر داد و افزود: 6 نقطه در وضعيت بحراني قرار دارند.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، مسعود ملکي فرماندار، مدير کل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان و جمعي از مسئولان از نقاط حادثه خيز در جاده هاي شهرستان بروجن بازديد کردند.
فرماندار شهرستان بروجن با اشاره به حجم بالاي حمل بار و مسافر از محورهاي مواصلاتي شهرستان بروجن گفت: جاده بروجن خوزستان با تردد روزانه 40 هزار خودروي سبک و سنگين يکي از مسيرهاي پرتردد کشور محسوب مي‌شود.  
وي ادامه داد: براساس بررسي کارشناسان پليس راه، بيشترين تصادفات منجر به جرح و فوت استان نيز در جاده‌هاي شهرستان بروجن به‌وقوع پيوسته و اين در حالي است‌ که از ابتداي سال جاري تاکنون 11 نفر جان خود را بر اثر حوادث رانندگي از دست داده‌اند.  
رئيس کميته ايمني و حمل و نقل جاده‌اي بروجن همچنين از شناسايي 27 نقطه حادثه‌خير و مستعد خطر در جاده‌هاي اين شهرستان خبر داد و افزود: پيچ‌ گردنه‌هاي حلوايي و مرواريد، سه‌راهي امام قيس، پيچ گدارکبک و دوراهان (مجتمع انتقال گاز) و ورودي امامزاده حمزه‌علي بلداجي در وضعيت بحراني قرار دارند.  
ملکي با بيان اينکه افزون‌ بر 9 ميليارد و 270 ميليون ريال از اعتبارات شهرستاني سال 99 به تعمير و نگهداري راه‌هاي اصلي و روستايي اختصاص يافته، تأکيد کرد: رفع نقاط حادثه‌خير و افزايش ايمني در محورهاي مواصلاتي نيازمند تخصيص اعتبارات ملي است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08