شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر شهرستان بروجن

کد خبر: 154623 تاریخ انتشار: 1399/07/29
نمایش: 792
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن گفت: بايد با برنامه‌هاي مدون در راستاي پيشگيري از اعتياد وارد عمل شد و اين مقوله بايد به صورت دقيق و سازمان يافته مورد رصد مسئولان امر قرار بگيرد تا خروجي مناسبي در ارتباط با مبارزه با مواد مخدر به دست آيد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان بروجن، جلسه شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر شهرستان به رياست مسعود ملکي فرماندار و با حضور ساير اعضا در محل سالن جلسات فرمانداري برگزار شد.
فرماندار شهرستان بروجن با بيان اينکه تلاش ها و فعاليت هاي خوبي در حوزه مبارزه با مواد مخدر در حال انجام است اظهار داشت: بايد با برنامه‌هاي مدون در راستاي پيشگيري از اعتياد وارد عمل شد و اين مقوله بايد به صورت دقيق و سازمان يافته مورد رصد مسئولان امر قرار بگيرد تا خروجي مناسبي در ارتباط با مبارزه با مواد مخدر به دست آيد.
مسعود ملکي با اشاره به اينکه برنامه هاي پيشگيرانه، آموزش و آگاهي بخشي از راهکارهاي مهم و موثر در مقابله با پديده شوم اعتياد است افزود: بايد از ظرفيت سازمان هاي مردم نهاد و اقشار مردم، همچنين فضاي مجازي، رسانه ها براي پيشگيري و مبارزه با مواد مخدر استفاده کرد و برنامه هاي پيشگيرانه و آموزشي بايد در دستور کار بخشداران و دهياران در روستاها قرار گيرد.
ملکي خواستار نظارت بر کشت شاهدانه توسط جهاد کشاورزي در سطح شهرستان شد و اضافه کرد: اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان، نيرو انتظامي و شبکه بهداشت و درمان به صورت ماهيانه از عطاري هاي سطح شهرستان بازديد کنند.
 
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08