ستاد پيشگيري، هماهنگي و فرماندهي عمليات پاسخ به بحران شهرستان بروجن

کد خبر: 154798 تاریخ انتشار: 1399/09/04
نمایش: 807
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن گفت: تمامي دستگاه هاي عضو ستاد، آمادگي کامل به منظور مقابله با حوادث احتمالي را داشته باشند و از تمام ظرفيت دستگاه هاي اجرايي استفاده شود و اقدامات و برنامه ريزي هاي لازم در اين خصوص با جديت انجام پذيرد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، فرماندار شهرستان بروجن در جلسه ستاد پيشگيري، هماهنگي و فرماندهي عمليات پاسخ به بحران شهرستان اظهار داشت: تمامي دستگاه هاي عضو ستاد آمادگي کامل به منظور مقابله با حوادث احتمالي را داشته باشند و اقدامات و برنامه ريزي هاي لازم در اين خصوص با جديت انجام پذيرد.
مسعود ملکي تأکيد کرد: از تمام ظرفيت دستگاه هاي اجرايي استفاده شود و مديران نسبت به اجراي وظايف معين شده اهتمام ويژه داشته باشند.
ملکي با بيان اينکه انجام تمهيدات و اقدامات پيشگيرانه از اهميت ويژه اي برخوردار و در اولويت است گفت: با توجه به بارندگي هاي پيش رو، دستگاه هاي ذيربط برابر شرح وظايف بايد اقدامات پيشگيرانه را به صورت دقيق و کارشناسي دنبال و نظارت و کنترل هاي لازم را اعمال نمايند.
وي تأکيد کرد: در حوزه راه ها نقاط آسيب پذير در جاده‌هاي شهري و روستايي، پل ها و مسير رودخانه ها شناسايي، مورد کنترل قرار گرفته و اصلاحات لازم انجام شود.
ملکي افزود: جهاد کشاورزي به منظور مقابله با سرما زدگي محصولات باغي و زراعي اطلاع رساني لازم را به کشاورزان انجام و تمهيدات لازم را اتخاذ نمايد و همچنين شرکت پخش فراورده هاي نفتي، پيگيري لازم در خصوص سوخت جايگزين دوم را پيش بيني تا در صورت کاهش شديد دما با مشکلي مواجه نشده و در انجام امور خللي ايجاد نشود.
در اين جلسه مديران دستگاه ‌هاي اجرايي گزارشي از اقدامات صورت گرفته را ارائه نمودند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08