فرماندار شهرستان بروجن:

نظارت بر بازار و سيستم توزيع بايد بيشتر شود

کد خبر: 154827 تاریخ انتشار: 1399/09/10
نمایش: 628
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن با تاکيد بر اينکه دستگاه‌هاي نظارتي بايد روند عرضه و توزيع کالا و خدمات را با جديت بيشتري دنبال کنند افزود: نظارت و کنترل مستمر موجب ايجاد تعادل در بازار شده و به دنبال آن نيز رضايتمندي مردم ايجاد مي‌شود.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، فرماندار شهرستان بروجن در جلسه کميته تنظيم بازار شهرستان گفت: ظرف ماه گذشته تا کنون، بر اساس پيگيري هاي به عمل آمده و در راستاي تنظيم بازار شهرستان مقدار 47 تن برنج يارانه اي هندي، 22 تن روغن جامد، نيمه جامد و مايع و 20 تن مرغ منجمد با قيمت مصوب دولتي توزيع گرديده است.
مسعود ملکي با بيان اينکه به منظور تأمين نهاده‌هاي دام و طيور با همه ظرفيت‌هاي موجود پيگير رفع مشکلات مرغداران و دامداران هستيم اظهار کرد: با هماهنگي هاي به عمل آمده و بر اساس ابلاغ اخير مصوبه ستاد تنظيم بازار کشور، اقدام لازم در خصوص قيمت خرده فروشي شير به عمل آيد.
ملکي همچنين  خواستار رصد و پايش مستمر کيفيت شير توليدي دامداري ها توسط شبکه دامپزشکي شد.
وي در ادامه با اشاره به نقش مهم اتاق اصناف و نظارت بر مجموعه اتحاديه‌هاي صنفي اين شهرستان گفت: براي رفاه بيشتر شهروندان بايد نظارت اتاق اصناف بر عملکرد و فعاليت واحدهاي صنفي مستمر و تقويت شود.
ملکي با تاکيد بر اينکه دستگاه‌هاي نظارتي بايد روند عرضه و توزيع کالا وخدمات را با جديت بيشتري دنبال کنند، افزود: نظارت وکنترل مستمر موجب ايجاد تعادل در بازار شده و به دنبال آن نيز رضايتمندي مردم ايجاد مي‌شود.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08