بررسي مسائل حوزه توزيع نيروي برق و ICT شهرستان بروجن

کد خبر: 154911 تاریخ انتشار: 1399/09/20
نمایش: 808
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن از اختصاص 400 ميليون تومان توسط شرکت توزيع نيروي برق استان جهت جا به جايي تيرهايي برق سطح شهرستان با مشارکت شهرداري ها و دهياري ها خبر داد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، فرماندار شهرستان بروجن در جلسه بررسي مسائل و مشکلات حوزه توزيع نيروي برق و ICT و ارائه راهکار براي رفع آن ها از اختصاص 400 ميليون تومان توسط شرکت توزيع نيروي برق استان، جهت جا به جايي تيرهايي برق سطح شهرستان با مشارکت شهرداري ها و دهياري ها خبر داد.
مسعود ملکي با بيان اينکه براي پوشش اينترنت تلفن همراه در شهرستان بروجن 47 نقطه سايت نصب و 110 بي. تي. اس (BTS) فعال است گفت: به زودي 3 سايت ديگر به منظور رفع مشکل ارتباطي و تقويت اينترنت همراه در بروجن راه اندازي خواهد شد.
ملکي اضافه کرد: پوشش 100 درصدي فيبر نوري در تمامي شهرهاي شهرستان در دستور کار است که تحقق اين هدف به همکاري ساير دستگاه هاي اجرايي به خصوص راه و شهرسازي و شهرداري ها نياز دارد.
گفتني است اين جلسه به رياست فرماندار و با حضور نماينده مردم شهرستان بروجن در مجلس شوراي اسلامي، مدير عامل شرکت توزيع نيروي برق استان، مديرعامل شرکت مخابرات استان و مدير کل ارتباطات و فناوري اطلاعات استان و جمعي از مسئولان شهرستاني در سالن اجتماعات فرمانداري برگزار شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08