جلسه ستاد شهرستاني مقابله با کرونا برگزار شد

کد خبر: 154960 تاریخ انتشار: 1399/09/26
نمایش: 650
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن با بيان اينکه برگزاري شب يلدا به روال سال هاي قبل مي تواند موجب افزايش تعداد مبتلايان به اين بيماري شود؛ بر برگزاري يلداي مجازي و ماندن در خانه تاکيد کرد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، فرماندار شهرستان بروجن در جلسه ستاد شهرستاني مقابله با کرونا گفت: مجموع موارد مثبت شناسايي شده در مراکز سرپايي و بيمارستان بروجن ۳۶۳۰ نفر مي باشد و شمار جانباختگان قطعي در شهرستان بروجن تا کنون۱۴۰ نفر مي باشد.
مسعود ملکي اظهار کرد: همچنان هرگونه اجتماع فرهنگي، مذهبي، مراسم شادي، عزا و مجالسي که با اجتماعات همراه باشد در سطح شهر و روستاهاي شهرستان ممنوع است و با متخلفان احتمالي برخورد جدي مي شود.
ملکي با تشکر از اصناف و بازاريان که همراهي و همکاري خوبي در اجراي مصوبات ستاد کرونا داشتند افزود: در روزهاي منتهي به شب يلدا از تجمع در مقابل قنادي ها، ميوه فروشي ها و آجيل فروشي ها جلوگيري شود.
وي خواستار تشديد بازرسي ها و نظارت ها بر بازار و اصناف در سطح شهرستان شد و تاکيد کرد: در صورت مشاهده عدم رعايت دستورالعمل ها با متخلفان احتمالي برخورد قانوني و به دستگاه قضايي معرفي خواهند شد.
فرماندار بروجن گفت:فعاليت کليه صنوف روز يکشنبه مورخ 30 آذر 99 در شهرهاي 6 گانه از ساعت 18 ممنوع بوده و تنها مراکز امدادي و خدماتي مجاز به فعاليت مي باشند.
مسعود ملکي با اشاره به وضعيت نارنجي اين شهرستان گفت: به منظور کمک به فاصله گذاري اجتماعي از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح همچنان محدوديت تردد اعمال خواهد شد.
ملکي با بيان اينکه برگزاري شب يلدا به روال سال هاي قبل مي تواند موجب افزايش تعداد مبتلايان به اين بيماري شود؛ بر برگزاري يلداي مجازي و ماندن در خانه تاکيد کرد.
وي گفت: از ظرفيت صدا وسيما، رسانه ها و فضاي مجازي براي ترغيب و تشويق مردم به برگزاري يلداي مجازي و ماندن در خانه استفاده شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08