پيام تبريک فرماندار بروجن به مناسبت ميلاد حضرت زينب (س) و روز پرستار

کد خبر: 154974 تاریخ انتشار: 1399/09/29
نمایش: 690
اخبار
مسعود ملکي فرماندار شهرستان بروجن در پيامي سالروز ولادت حضرت زينب کبري (س) و روز پرستار را تبريک گفت.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، مسعود ملکي فرماندار شهرستان بروجن در پيامي  سالروز ولادت حضرت زينب کبري (س) و روز پرستار را تبريک گفت.
متن پيام به شرح زير است:
بسم الله الرحمن الرحيم
نامگذاري سالروز ولادت بزرگ پرستار سرزمين کربلا و قيام عاشورا، مظهر صبر و بردباري حضرت زينب کبري (س) به عنوان روز پرستار بيانگر جايگاه اين حرفه مقدس و ارزشمند و فرصتي مغتنم براي ارج نهادن به خدمات، ايثار و مجاهدت هاي اين قشر خدوم، قانع و نجيب است. 
بي شک پرستاري نه يک حرفه، بلکه جلوه اي از رحمت الهي است و جامعه پرستاري مجموعه اي پويا با هدفي مقدس سرشار از ايثار، محبت و شيفته خدمت هستند.
امروز پرستاران ايران اسلامي با تأسي از بزرگ پرستار عالم، حضرت زينب کبري (س) در صف مقدم مبارزه با ويروس منحوس کرونا بر اساس وظيفه انساني خود تنها به نجات جان مردم فکر مي‌کنند و مي‌کوشند تا درد و رنجي از تن رنجور بيماران کم کنند و نعمت سلامتي را به آنان بازگردانند.
بي‌شک اين جهاد و از خود گذشتگي مدافعان سلامت که يادآور خاطره حضور پرستاران در جبهه‌هاي نبرد حق عليه باطل و کمک‌رساني به رزمندگان دفاع مقدس است؛ همچون مدال زريني بر سينه جامعه پرستاري در تاريخ اين مرز و بوم خواهد ماند.
اينجانب ضمن تبريک با سعادت ولادت عقيله بني هاشم، حضرت زينب (س) و روز پرستار و گراميداشت ياد و خاطره شهداي مدافع سلامت، اين روز را به تمام فعالان و تلاشگران اين عرصه به ويژه پرستاران گرانقدر شهرستان بروجن تبريک و تهنيت عرض مي نمايم و از زحمات و تلاش هاي ارزنده اين قشر شريف تشکر و قدرداني نموده، توفيق روز افزون مقام و منزلت پرستاران زحمتکش را از درگاه ايزد منان مسئلت دارم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08