کميته اشتغال شهرستان بروجن برگزار شد

کد خبر: 155207 تاریخ انتشار: 1399/11/07
نمایش: 678
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن با تاکيد بر تهيه طرح‌هاي اثرگذار در رونق اشتغال و کارآفريني اين شهرستان اظهار داشت: ظرفيت‌هاي موجود در حوزه گردشگري مي تواند به خوبي در توسعه شهرستان بروجن موثر باشد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، کميته اشتغال شهرستان بروجن به رياست فرماندار و با حضور نماينده مردم شهرستان بروجن در مجلس شوراي اسلامي، مدير عامل صندوق کارآفريني اميد کشور و جمعي از مسئولان استاني و شهرستاني در سالن اجتماعات فرمانداري برگزار شد.
فرماندار شهرستان بروجن در کميته اشتغال اين شهرستان با تاکيد بر تهيه طرح‌هاي اثرگذار در رونق اشتغال و کارآفريني اين شهرستان اظهار داشت: ظرفيت‌هاي موجود در حوزه گردشگري مي تواند به خوبي در توسعه شهرستان بروجن موثر باشد.
مسعود ملکي با اشاره به وجود ۲ تالاب بين‌المللي، مناظر طبيعي و کانون‌هاي جذاب گردشگري شهرستان بروجن گفت: بايد به منظور توسعه شهرستان بر حوزه گردشگري تمرکز شود و خواستار حمايت هاي لازم در تامين تسهيلات توسط صندوق کارآفريني اميد شد.
ملکي توسعه گلخانه‌ها، بسته‌بندي و فراوري محصولات لبني را از ديگر ظرفيت‌هاي شهرستان بروجن براي رونق اشتغال برشمرد و گفت: هر طرحي در خصوص فراوري و بسته‌بندي لبنيات ارائه شود تسهيلات موردنياز آن توسط صندوق کارآفريني اميد پرداخت مي شود.
فرماندار بروجن با اشاره به امضاي تفاهم نامه صندوق کارآفريني اميد و شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختياري گفت: براساس اين تفاهم‌نامه و با سپرده‌گذاري مشترک 200 ميليارد ريالي در صندوق کارآفريني اميد کشور، به متقاضيان ايجاد کارگاه‌هاي توليدي و صنعتي در شهرها و روستاهاي شهرستان بروجن، پس از تشکيل پرونده و تصويب در کميته اشتغال شهرستان تسهيلات کم بازده پرداخت خواهد شد.
مسعود ملکي هدف از انعقاد اين تفاهم‌نامه را کمک به توليد و اشتغال پايدار در بخش‌هاي کشاورزي، دامداري، صنعتي، گردشگري، صنايع دستي و... عنوان کرد. در پايان جلسه از تعدادي از ظرفيت هاي گردشگري شهرستان بازديد به عمل آمد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08