شوراي اداري شهرستان بروجن برگزار شد

کد خبر: 155233 تاریخ انتشار: 1399/11/09
نمایش: 595
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن گفت: سکونت مديران ارشد اداري در شهرستان بروجن الزامي بوده و هيچ رئيس اداره اي حق استفاده از خودروي دولتي و راننده براي اياب و ذهاب شخصي را ندارد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، فرماندار شهرستان بروجن در شوراي اداري اين شهرستان گفت: همزمان با دهه فجر امسال 41 طرح عمراني و خدماتي با اعتباري افزون بر 100 ميليارد تومان افتتاح و کلنگ زني خواهد شد.
مسعود ملکي افزود: برنامه‌هاي مرتبط با دهه فجر انقلاب اسلامي با رعايت تمامي پروتکل‌هاي بهداشتي و فاصله‌گذاري اجتماعي از سوي دستگاه‌هاي اجرايي، شهرداري‌ها، سازمان‌هاي مردم‌نهاد (سمن‌ها) و گروه‌هاي مختلف مردمي برگزار خواهد شد.
ملکي با اشاره به در پيش بودن روزشمار انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي شهر و روستا در سال ۱۴۰۰ يادآور شد: تمامي دستگاه‌هاي اجرايي براي رعايت قوانين انتخاباتي، بي‌طرفي و کمک به تأمين نيروي انساني و تجهيزات مورد نياز و همچنين فراهم کردن زمينه مشارکت گسترده مردم بايد همکاري کنند.
وي افزود: سکونت مديران ارشد اداري در شهرستان بروجن الزامي بوده و هيچ رئيس اداره اي حق استفاده از خودروي دولتي و راننده براي اياب و ذهاب شخصي را ندارد.
ملکي تأکيد کرد: تکريم ارباب‌رجوع، پاسخ‌گويي به تمامي مکاتبه‌ها و نامه‌هاي اداري و همچنين راه‌اندازي و فعال بودن ميز خدمت الکترونيکي و حضوري در دستگاه‌هاي اجرايي شهرستان بروجن ضروري است.
نماينده مردم شهرستان بروجن در مجلس شوراي اسلامي در شوراي اداري شهرستان توسعه بخش کشاورزي را از مهم‌ترين راهکارهاي افزايش اشتغال، کاهش نرخ بيکاري و رونق اقتصادي دانست و افزود: با توجه به خشکسالي‌ها و کمبود منابع آب، بايد با افزايش سطح زيرکشت گلخانه‌ها نسبت به رفع مشکلات شهرستان بروجن و دستيابي به توسعه پايدار در اين شهرستان اقدام کرد.
حجت الاسلام امير قلي جعفري توسعه صنعت را از راه‌هاي رسيدن به توسعه همه‌جانبه و پايدار شهرستان بروجن دانست و يادآور شد: تکميل چرخه فولاد با ۸۴ درصد پيشرفت فيزيکي در سال آينده مي‌تواند تحقق به اين مهم را تسريع کند.
وي اظهار داشت: در همين راستا ضمن حفظ وضعيت موجود، نبايد اجازه دهيم صنايع فعال استان و شهرستان بروجن تعطيل شود.
جعفري تأکيد کرد: مسئولان دستگاه‌هاي اجرايي در سطح استاني و شهرستاني بايد براي عبور از شرايط سخت کنوني همت و تلاش مضاعف داشته باشند.
نماينده مردم شهرستان بروجن در مجلس شوراي اسلامي تصريح کرد: تمامي مسئولان دستگاه‌هاي اجرايي بايد برنامه سال ۱۴۰۰ خود را اعلام و ارائه کنند.
گفتني است در پايان اين جلسه از تلاش هاي بخشداران تابعه شهرستان بروجن در ستاد مقابله با کرونا، پيگيري پروژهاي عمراني سطح بخش ها و... تقدير به عمل آمد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08