سفر مدير عامل سازمان صنايع کوچک و شهرک هاي صنعتي به شهرستان بروجن

کد خبر: 155312 تاریخ انتشار: 1399/11/16
نمایش: 712
اخبار
نشست تخصصي معاون وزيرصنعت، معدن و تجارت و مدير عامل سازمان صنايع کوچک و شهرک هاي صنعتي ايران با نمايندگان تشکل هاي خصوصي و صنعتي برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، نشست تخصصي معاون وزيرصنعت، معدن و تجارت و مدير عامل سازمان صنايع کوچک و شهرک هاي صنعتي ايران با نمايندگان تشکل هاي خصوصي و صنعتي با حضور معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار، معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي فرمانداري، مديران کل صنعت، معدن و تجارت و شرکت شهرک هاي صنعتي استان و جمعي از مسئولان استاني و شهرستاني در سالن اجتماعات فرمانداري برگزار شد.
معاون وزير صنعت، معدن و تجارت و مدير عامل سازمان صنايع کوچک و شهرک هاي صنعتي ايران، وضعيت صنعتي کشور را رو به رشد ارزيابي کرد و گفت: تهديد تحريم ها به فرصتي براي رشد صنعتي کشور تبديل شده است.
علي رسوليان اظهار داشت: استان چهارمحال و بختياري در حالي که حدود يک درصد جمعيت کشور را شکل داده است اما از بخش صنعت کشور 3.5 درصد سهم دارد که اين موضوع رشد و توسعه صنعت استان در سال هاي اخير را نشان ميدهد.
وي تمرکز و تلاش مديريت جديد وزارت صنعت، معدن و تجارت را حمايت از بخش خصوصي عنوان کرد و گفت: تحقق رشد و توسعه نيازمند توليد است و در اين ميان بخش خصوصي نقش بسزايي دارد.
معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهار محال و بختياري نيز در اين نشست گفت: در تفاهم نامه اي مقرر شد تا 30 ميليارد تومان از سوي سازمان صنايع کوچک و 20 ميليارد تومان از سوي استانداري از محل اعتبارات تملک دارايي براي تکميل زير ساخت شهرک هاي صنعتي تأمين شود.
الله کرم نصيري رفع موانع و چالش هاي واحد هاي صنعتي را از مهم ترين برنامه هاي اين استان برشمرد و گفت: جلسات ستاد تسهيل به صورت هفتگي برگزار مي شود.
در پايان اين نشست با حضور معاون وزير صمت و مدير عامل سازمان صنايع کوچک و شهرک هاي صنعتي ايران تجهيزات هوادهي تصفيه خانه فاضلاب شهرک صنعتي بروجن نصب و راه اندازي شد.
مدير عامل شرکت شهرک هاي صنعتي چهار محال و بختياري گفت: براي راه انداري اين فاز جديد شامل 12 مجموعه هواده سطحي به همراه توربين و الکتروموتور 34 ميليارد ريال هزينه شده است.
حميد رضا فلاح اظهار کرد: ارتقاي کيفي اين تصفيه خانه علاوه برافزايش راندمان،  کاهش 70 درصدي بوي نامطبوع را به همراه خواهد داشت.
 
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08