کميته تنظيم بازار شهرستان بروجن

کد خبر: 155507 تاریخ انتشار: 1399/12/11
نمایش: 685
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن از افزايش نظارت و بازرسي ها بر بازار اين شهرستان خبر داد و گفت: با افزايش نظارت و بازرسي بر بازار، کمبودهاي احتمالي در حوزه نيازهاي اساسي مردم شناسايي و براي جبران آن تلاش مي‌شود.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، فرماندار شهرستان بروجن در جلسه کميته تنظيم بازار گفت: از ابتداي سال جاري تا کنون در راستاي تنظيم بازار 348 تن روغن، 246 تن برنج خارجي، 432 تن شکر،28 تن گوشت و 128 تن مرغ در سطح شهرستان توزيع شده است.
مسعود ملکي از افزايش نظارت و بازرسي ها بر بازار اين شهرستان خبر داد و گفت: با افزايش نظارت و بازرسي بر بازار، کمبودهاي احتمالي در حوزه نيازهاي اساسي مردم شناسايي و براي جبران آن تلاش مي‌شود.
ملکي با اشاره به نزديك بودن ايام نوروز و لزوم نظارت بر كيفيت و قيمت همه اجناس در بازار بيان كرد: بايد توجه شود كه كالاها و اقلام مصرفي خانوارها با دسترسي آسان، قيمت مناسب و همچنين به ميزان كافي در اختيار مردم قرار گيرد تا شهروندان دغدغه اي در اين خصوص نداشته باشند.
وي با بيان اينکه کالاهاي اساسي و ميوه شب عيد در شهرستان تأمين شده اظهار داشت: براي ممانعت از افزايش غيرقانوني قيمت ها نظارت دقيق بر بازار و رصد قيمت ها به صورت مستمر وجود داشته باشد و با متخلفان مطابق قانون برخورد جدي شود.
وي با بيان اينکه خطر ابتلا به ويروس کرونا شديد تر شده است تأکيد کرد: پروتکل هاي بهداشتي در محل کسب و کار کليه صنوف بايد با جديت رعايت شود و  نظارت هاي دقيق و جدي بر اجراي صحيح فاصله گذاري اجتماعي توسط دستگاه هاي ذيربط  وجود داشته باشد و فروشندگان، مشتريان و مردم بايد براي کاهش ريسک انتقال بيماري به وظايفشان عمل کنند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08