ستاد شهرستاني مقابله با کرونا

کد خبر: 155601 تاریخ انتشار: 1399/12/25
نمایش: 801
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن با بيان اينکه در ايام نوروز خدماتي به مسافران ارائه نمي شود گفت: تمامي واحدهاي اقامتي، گردشگري و تفريحي شهرستان تعطيل مي باشد و با افراد متخلف به شدت برخورد مي شود.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، فرماندار شهرستان بروجن در جلسه ستاد مقابله با کرونا با بيان اينکه در ايام نوروز خدماتي به مسافراني که به اين شهرستان سفر مي‌کنند؛ ارائه نمي‌شود گفت: تمامي واحدهاي اقامتي، گردشگري و تفريحي در سطح شهرستان تعطيل مي باشد و با افراد متخلف به شدت برخورد مي‌شود.
مسعود ملکي با بيان اينکه ماندن در خانه و پرهيز از رفت و آمدهاي غير ضروري از مهم ترين راه هاي مقابله با ويروس کروناست اظهار داشت: اطلاع رساني لازم مبني بر عدم پذيرش مهمان در منازل و مسافر در سوئيت هاي ادارات و مراکز بوم گردي صورت گيرد.
ملکي به نحوه فعاليت تالارهاي پذيراني نيز اشاره کرد و افزود: تالارها مي توانند با ۳۰ درصد ظرفيت و رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي باز باشند.
وي با اشاره به خطر افزايش شيوع کرونا تاکيد کرد: بايد نسبت به اجراي دستوالعمل هاي بهداشتي اهتمام لازم را داشت و همچنان استفاده از ماسک، رعايت فاصله‌گذاري اجتماعي و اجتناب از حضور در تجمعات ضروري است.  

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08