آخرين جلسه شوراي اداري شهرستان بروجن در سال ۹۹ برگزار شد

کد خبر: 155638 تاریخ انتشار: 1399/12/28
نمایش: 570
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن گفت: ۷۱ پروژه با اعتباري افزون بر ۱۸۰ ميليارد تومان با اشتغالزايي بيش از ۱۴۲ نفر در سال ۹۹ افتتاح و کلنگ زني شد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، فرماندار شهرستان بروجن در آخرين جلسه شوراي اداري شهرستان بروجن در سال 99 گفت: در سال جاري ۷۱ پروژه با اعتباري افزون بر ۱۸۰ ميليارد تومان با اشتغال بيش از ۱۴۲ نفر افتتاح و کلنگ زني شد.
مسعود ملکي تأکيد کرد: پيگيري جدي‌تر مطالبات مردم به‌ويژه در بخش‌هاي اقتصادي و معيشتي مورد توجه مسئولان باشد
ملکي افزود: مسئولان دستگاه‌هاي اجرايي شهرستان بروجن رسانه‌هاي گروهي را تقويت، عملکرد دولت را به مردم اطلاع‌رساني و از هرگونه فرافکني و پرداختن به مسايل حاشيه‌اي خودداري کنند و تنها به فکر خدمت به مردم باشند.
وي به نزديکي انتخابات سيزدهمين دوره رياست‌جمهوري و ششمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا اشاره و تصريح کرد: مسئولان براي حضور گسترده مردم در اين عرصه همراه با امنيت، سلامت و قانون‌مداري تلاش کنند.
فرماندار بروجن يادآور شد: هيچ‌کدام از مسئولان دستگاه‌هاي اجرايي شهرستان بروجن حق ندارند له يا عليه داوطلبان و کانديداهاي انتخاباتي فعاليت داشته باشند.
رئيس شوراي اداري شهرستان بروجن اظهار داشت: مسئولان دستگاه‌هاي اجرايي مرتبط موظفند تمامي تلاش خود را براي جلوگيري از تعطيلي واحد‌هاي توليدي انجام دهند.
وي با اشاره به کمبود جدي بارش‌ها در شهرستان بروجن گفت: انديشيدن تدابير لازم براي جلوگيري از بروز هرگونه بحران مرتبط با تامين آب در بخش‌هاي مختلف شهري و روستايي ضرورت دارد.
ملکي به فعاليت‌هاي مرتبط با تعطيلات نوروز در شهرستان بروجن اشاره و تاکيد کرد: شيفت‌بندي اصناف، دستگاه‌هاي اجرايي، تامين به‌موقع کالاهاي اساسي به‌همراه تعطيلي بقاع متبرکه و پرهيز از برگزاري هرگونه مراسم در دستور کار است.
مسعود ملکي به شيوع ويروس کرونا در جامعه اشاره و تاکيد کرد: تمامي اماکن تفريحي، گردشگري و توريستي شهرستان بروجن در نوروز تعطيل و حضور گردشگران در آن ممنوع است.
ملکي يادآور شد: شهرداري بروجن ساماندهي صنايع مزاحم و نيمه‌مزاحم و ميدان ميوه و تره‌بار اين شهر را در دستور کار خود قرار دهد
نماينده مردم شهرستان بروجن در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به تلاش‌هاي دشمن براي ضربه زدن به جمهوري اسلامي ايران اظهار داشت: استکبار جهاني پاسخ فشارهاي حداکثري را گرفت و به نتيجه نرسيد.
حجت الاسلام امير قلي جعفري گفت: بايد در حوزه اقتصادي کشور مانند بخش‌هاي علمي و دفاعي به پيشرفت رسيد تا بتوان مقابل دشمن ايستاد.
جعفري در بخش ديگري از سخنان خود تاکيد کرد: مديران دستگاه‌هاي اجرايي بايد از فرصت‌هاي کنوني براي خدمت‌رساني بيشتر به مردم استفاده و بهره‌گيري کنند.
وي گفت: متاسفانه بسياري مديران دستگاه‌هاي اجرايي ريسک‌پذيري ندارند و همين عامل باعث عقب‌ماندگي در برخي حوزه‌ها شده است.
رئيس مجمع نمايندگان چهار محال و بختياري با اشاره به خشک‌سالي‌هاي مستمر در چهارمحال و بختياري يادآور شد: مسئولان شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختياري براي رفع مشکل آب آشاميدني بخش‌هاي شهري و روستايي شهرستان بروجن از هم‌اکنون برنامه‌ريزي کنند.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08