پيام تبريک فرماندار شهرستان بروجن به مناسبت فرا رسيدن نوروز 1400

کد خبر: 155642 تاریخ انتشار: 1399/12/30
نمایش: 739
اخبار
مسعود ملکي فرماندار شهرستان بروجن با صدور پيامي، فرا رسيدن بهار طبيعت و عيد باستاني نوروز را تبريک گفت.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، متن پيام به شرح زير است:

بهار تجلي زيباترين جلوه رحماني است که هر انسان صاحب دلي را به تفکر و تدبر بيشتر به سمت کمالات انساني فرا مي خواند. نوروز با فراخواندن انسان ها به تحول دروني و با تقديم طبيعت شکوفا و دل انگيز به جهانيان، معناي واقعي تعبير "الي احسن الحال" را در منظر همگان به تماشا مي گذارد.
مقام معظم رهبري در پيام نوروزي خود سال 1400 را به علت در پيش بودن انتخابات و همچنين وجود زمينه مناسب براي شکوفايي جهش توليد، سالي حساس و مهم خواندند و افزودند: انتخابات خرداد 1400 و روي کارآمدن مديريتهاي جديد و احتمالاً تازه‌نفس و با انگيزه‌هاي قوي، امسال را سالي بسيار مهم، حساس و تأثيرگذار در آينده کشور کرده است و چه دولت کنوني و چه دولت آينده، بايد با حمايتهاي همه‌جانبه‌ي قانوني، دولتي و حکومتي از توليد و رفع موانع آن، همت کنند که امسال جهش توليد به معني واقعي تحقق يابد. بر اين اساس شعار سال 1400، «توليد؛ پشتيباني‌ها، مانع‌زدايي‌ها» است.
اميد است ما هم بتوانيم با اتحاد، انسجام و برنامه ريزي صحيح در کنار يکديگر تلاش کنيم و در خدمت مردم باشيم و با داشتن ظرفيت هاي خوب و با اطاعت از فرامين رهبري از گذرگاه پيش رو با عافيت و سربلندي عبور کنيم و بتوانيم در سايه امنيت و آسايش موجود در جهت تحقق شعار امسال با جديت تمام گام برداريم.
 و مسئولان، مردم و داوطلبان تلاش کنند ۴ مولفه مشارکت، سلامت، رقابت و امنيت در برگزاري انتخابات پيش رو به خوبي اجرا شود.
اينجانب فرارسيدن سال نو و طليعه بهار طبيعت و نوروز باستاني را خدمت خانواده معزز و معظم شهدا، ايثارگران، جانبازان، جهادگران عرصه سلامت و مردم فهيم و قدر شناس شهرستان بروجن تبريک و شادباش عرض نموده و آرزومندم سال جديد سال ظهور يگانه منجي عالم بشريت حضرت بقيه الله العظم (روحي له الفدا) و سلامتي و طول عمر با عزت براي مقام معظم رهبري (مد ظله العالي) و سالي توام با عزت و سربلندي همراه با سلامتي و آسايش براي ملت سرافراز ايران باشد و فروتنانه از باري تعالي طلب مي کنيم: "يا مقلب القلوب و الابصار، يا مدبر اليل و النهار، يا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الي احسن الحال". 
مسعود ملکي
فرماندار شهرستان بروجن

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08