شوراي آموزش و پرورش شهرستان بروجن

کد خبر: 155684 تاریخ انتشار: 1400/01/08
نمایش: 870
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن گفت: مدارس تخريبي يکي از دغدغه هاي اصلي آموزش و پرورش است و بايد اقدامات اساسي در راستاي بازسازي اين مدارس با مشارکت خيران انجام شود.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، جلسه شوراي آموزش و پرورش شهرستان بروجن به رياست مسعود ملکي فرماندار و با حضور نماينده مردم شهرستان بروجن در مجلس شوراي اسلامي، مديران کل آموزش و پرورش و نوسازي و تجهيز مدارس استان و جمعي از مسئولان شهرستان برگزار شد.
فرماندار شهرستان بروجن ضمن تبريک سال نو و ميلاد با سعادت حضرت مهدي (عج) يگانه منجي عالم بشريت، به اهميت شوراي آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: آموزش و پرورش از مهم ترين نهادهايي است که رسالت خطير تعليم و تربيت را بر عهده دارد بنابراين بايد از همه ظرفيت ها استفاده کرد.
مسعود ملکي اظهار کرد: در سال گذشته در مرکز شهرستان 9 جلسه شوراي آموزش و پرورش با 47 مصوبه برگزار شد و 100 درصد مصوبات اجرايي شد.
ملکي افزود: مدارس تخريبي يکي از دغدغه هاي اصلي آموزش و پرورش است و بايد اقدامات اساسي در راستاي بازسازي اين مدارس با مشارکت خيران انجام شود.
نماينده مردم شهرستان بروجن در مجلس شوراي اسلامي گفت: تالار فرهنگيان بروجن بيش از 85 درصد و سالن کانون فرهنگي تربيتي آينده سازان بروجن بيش از 60 درصد پيشرفت فيزيکي دارد.
حجت الاسلام امير قلي جعفري اضافه کرد: در زمينه تکميل اين پروژه ها اقدامات و رايزني هاي موثري انجام داده ايم که با جذب اعتبارات لازم و اقدام موثر سازمان نوسازي مدارس و آموزش و پرورش استان اين مهم محقق خواهد شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08